Hoem Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Heisann, Nå har jeg vært ut med interiøret mitt for en oppshining og da fant jeg 2 rektangulære kontakter(hvit/sort), det jeg fant ut av var at de var til elektriske vindu bryterene, spørsmålet er da kabelen går bakover, sikkert til under baksetet, men hva skjer derifra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Sitter to store relebokser i sikringsboksen, kalles komfortrele, og styrer bla vindusheiser, sentrallås, innerbelysning osv. Er autofunksjon på knapper ved å trykke kort, og dimming på belysning, i tillegg til mulighet for å justere hastighet på pusserintervall osv. ZKE. Kort forklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 okei, så jeg skal bare finne det relë og legge kabler derifra og ut i dørene da ? + montere motorer selvfølgelig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Trenger oppgraderte releer, og ledningsnett i dører, pluss bryter. Releer har jeg rimelig til salgs, og forsåvidt heiser også. Ledningsnett trenger du av den eldre typen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 Hva må jeg gjøre om jeg får tatt alt fra en 530 94 modell? Siden jeg må ha ledningsnett av den eldre typen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Forskjellen er ikke stor, er bare at det gamle ledningsnettet har en liten "kontakt" inni kontakten på bil-siden... det har ikke det nye... det enkleste er å kappe ledningene ved b stolpen, og skjøte på den nye.. på fordørene skal kontaktene passe overens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Nei, ikke nødvendigvis... Tar du ledninger fra en bil med feks memory på speil passer de ikke i gamle typen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 stemmer...my bad.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2008 Når kom den endringen av ledningsnett ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 KOm men memory osv ca 94. Håper det hjelper, hvis ikke send meg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 skulle være kom "med" memory ja ? Isåfall hjalp det hvertfall utrolig mye ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå