Gå til innhold

Min 323Ci Cab*Nye 19" sommer sko*

Share

Anbefalte innlegg

Meget pent! Utrolig hvor mye senking gjør med en bil.. Jeg er bare nødt for å kjøpe justerbart selv snart :) Ang felger er det masse fett å velge mellom som passer e46 cab. Er du ute etter kantfelger i stil med bbs le mans eller vanlige spoke felger som feks m6..? Du kan jo ta en titt på mine hjul i tråden som er linket i signaturen min. Fikk de på for noen uker siden. Ble meget fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nice :D Skjermene la seg perfekt over dekka ;)

Takk for det :) blei ganske fornøyd selv.

Dette så bra ut, men er ikke for lavt. Har jo mye å gå på hehe Men siden du har justerbart senkesett ville jeg spacet ut felgene litt for å få dem lengre ut i hjulbuen. Du kan jo bare stive opp demperne så de ikke subber :D

Takker :D

Har nok ikke så veldig mye å gå på, har vel ca 1 cm til å senke forran. Men da subber det litt ved rygging/svinging.

Bak er det fortsatt endel å gå på, hadde den justert helt i bånn.. Men personlig syns jeg ikke det blir noe pent når skjermen ligger langt nedpå over dekket...

Meget pent! Utrolig hvor mye senking gjør med en bil.. Jeg er bare nødt for å kjøpe justerbart selv snart :) Ang felger er det masse fett å velge mellom som passer e46 cab. Er du ute etter kantfelger i stil med bbs le mans eller vanlige spoke felger som feks m6..? Du kan jo ta en titt på mine hjul i tråden som er linket i signaturen min. Fikk de på for noen uker siden. Ble meget fornøyd :)

Takk :D

Senking er ett must for at det skal se bra ut ja :)

Veit at det finns masse å velge mellom, har lyst på kantfelger ja! Men vet ikke hva jeg har lyst på.

Tittet på bilen din og den var jo meget fin, fine hjul også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...
  • 2 weeks later...
Er M3 replica felgene til salgs?

Disse er ikke til salgs nei..

Og til deg gaasen som lurer på om sommerfelgene er til salgs, så har jeg ikke disse felgene lenger :-( Dem blei stjålet på slutten av sommer'n i fjor. Så nå skal jeg snart handle nye sommer sko i 19"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Noen som har tips til hvilke felger jeg kan kjøpe meg ??

Skal ha 19", har lyst på felger med kant. Helst 8,5 forran og 9,5 bak. Noen med erfaring her? Må det valses bak for å få plass ? Eventuelt hvilket innpress jeg må ha for å slippe å valse. Kan jeg ha felger med ET35 både forran og bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Etter å ha fulgt med på tråden til Morgan GS ang felger som kommer i 2009, så har jeg nå hatt en hyggelig prat med Morgan og fått bestilt meg nye sommer sko til Cab'n :-) Valget falt på t367 GS-silver edition i 19". 8" forran og 9" bak med Kumho dekk 235-35/265-30

Bilde av felgen:

am9qfklvrtxsbqpo099y.jpg

Tror dette kommer til å se veldig bra ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ærfaringer med Kumho dekk? jeg hadde det på 19" fra GS.. de hadde ett latterlig høyt støynivå, og var merkelige å kjøre med rett å slett.. De er jo heller ikke av de billigste dekka, så de sto ikke til forventningene i det hele tatt!! håper ikke du får samme opplevelsen. da blir tror jeg mye av kjøregleden kan bli vekk..

Jørgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ærfaringer med Kumho dekk? jeg hadde det på 19" fra GS.. de hadde ett latterlig høyt støynivå, og var merkelige å kjøre med rett å slett.. De er jo heller ikke av de billigste dekka, så de sto ikke til forventningene i det hele tatt!! håper ikke du får samme opplevelsen. da blir tror jeg mye av kjøregleden kan bli vekk..

Jørgen

Jeg har ikke noen erfaring med Kumoho dekk, men blei fortalt av Morgan at det ikke var noe særlig med støy fra disse dekken. Det er en fordel at dem ikke støyer alt for mye da jeg kjører cab. Og det er jo ganske slitsomt med mye dekk støy når taket er nede.. Får bare vente å se :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen

Jeg har ikke noen erfaring med Kumoho dekk, men blei fortalt av Morgan at det ikke var noe særlig med støy fra disse dekken. Det er en fordel at dem ikke støyer alt for mye da jeg kjører cab. Og det er jo ganske slitsomt med mye dekk støy når taket er nede.. Får bare vente å se :shock:

Får satse på han har rett! Er vel kommet nyere modeller nå enn da jeg hadde de. De jeg hadde ble alle fall ett irritasjonsmoment. Jeg er litt nøye på sånn ting, spesielt på en bil som er ganske stille fra før av. Å ikke nok med at de støyet, det ene dekket var ikke rundt en gang! Jeg fikk en ulyd i lav fart, å på rundt 70-75, så tenkte kanskje at hjul-lageret var slitt, men når jeg stakk innom verksted så jekka de opp bilen frem, å da fant de ut at dekket hadde en slags kul.

Som du sier selv er det vel en fordel med lite støy siden du kjører cab ja. På mine to cab`er hadde jeg Dunlop og Nankang dekk faktisk. Null støy.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da syntes jeg at di nye sommer felgene jeg har kjøpt fra GS har liggi lenge nok i garasjen og ventet, så nå har jeg vært og skiftet. Syns det blei veldig fint :-)

Her er ett bilde fra jeg var på GS og prøvde felgene for å sjekke at det virkelig passet, og det så det jo ut som det gjorde. Så da handlet jeg :D

g0ies63wchlwh1mp7980.jpg

Her er bilde av bilen etter montering og vask av bilen :)

Her er også bilen justert litt lenger ned forran enn på forrige bilde.

otqnipk9g1to7v1weznk.jpg

Etter at alle hjula var satt på og jeg møtte første hump i veien, så viste det seg at det ikke passet helt alikevel.. Må valse litt bak.

Desverre så er bildene veldig dårlig da jeg glemte å ta med meg kamera og måtte knipse med mobilen, som ikke tar noen fine bilder når det er litt mørkt. Legger ut noen nye bilder bare jeg får tatt noen med speilrefleksen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du kjørt såpass at du har gjort deg opp en mening ang dekkene? Støyer de slik som mine gammle? Håper for din del at de ikke gjør d.:)

Meget herlig skyss du har også, og felgene var pene på bilen..! Blir deilig til sommeren å cruise rundt i denne..8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått kjørt noe særlig enda, satte dem på seint i går kveld. Men virker ikke som dem støyer noe særlig.

Sliter litt med subbing bak, så må finne noen som kan valse for meg. Har forsøkt å ringe det nummeret som står på siden til valsespesialisten.no men kommer ikke igjennom. Har forsøkt mange ganger idag. Er det noen som veit om andre som driver med valsing ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...