Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som far til en hjerteoperert 3 åring som lever et normalt liv med tvillingbroren og foreldrene er det ønske å kunne støtte denne avdelingen.

Ser ikke for meg noen innsamling med penger, men en dag med treff utenfor og kanskje innsamling av leker ol.

Takker for evt svar.

Ser ut som budsjettet fra ny regjering ville gjort at vi hadde mistet våre som vi hadde ventet så lenge på.

Moderatoredit (Fredrik): Jeg støtter naturligvis tiltaket, men denne tråden har intet i dette forumet å gjøre. Det er kanskje litt lite fintfølende og henvise emnet til tulletråden, men det er prosedyren vi normalt følger for slike tråder.

Skrevet

Og kan presisere hvis dere tror dette blir stress.

Oppe på Barneavdeligen er det unger som er slikkelig syke, og foreldre som er slitne og lei.

Utenfor er det en tipp-topp parkering, og Macdonalds rett nedenfor.

Jeg prøver å ta turen til sommeren dit for å vise frem guttene minne og takke de som jober der for hva de har gjort for oss.

Skrevet

Vi fikk komplikasjoner i svangerskapet.

hadde tvillinger og den ene lakk blod til den andre.

Dette resulterte i at den ene vokste mer en broren.

Mor måtte bo på RH de siste 3 1/2 månedene av svangerskap, men far bare kunne hilse på en gang i uken.

1 og 1/2 måned før termin ble det bestemt at det skulle taes keisersnitt fordi vi holdt på å miste den minste.

14 dager er fødsel får vi beskjed om at han på 1200 gram må opereres for flere problemer, og beskjed om at de helst ikke åpner så små.

Så vi må ta en avgjørelse, og etter avtale med kirurg opererer de.

Kan aldri forklares hvordan de timena var...

Det vi ser de månedena vi er der er voldsomt med smerte osv.

Og vi står igjen med et ønske om å kunne gjøre en forskjell en dag....

Skrevet

Off, det va egentlig ganske sterkt å lesa... Men så godt at alt gjekk bra! :D

E sjøl mamma te ei heldigvis friske jenta på 1 år, men du vet aldri når det snur. Va ganske nære på at det gikk galt under fødselen hennas, men det gikk bra.

Hadde eg budd nærmere så skulle eg me glede tatt med meg datterå mi og masse leker me har liggende og gitt bort. Gubben har og ei datter på 11 år i fra før, og det e mye hu har vokst i fra...

Men eg støtte det du vil langveisfra eg. Og håpe andre osm bur nærmere kan stille opp og gi sin støtte! Og eg trur faktisk ungene kan synes det e kjempegøy at noen gidder og orker å ta seg tid til å komme og hilse på dem. Og iallefall med biler. De fleste unger liker det. STÅ PÅ seie eg!!! :D:D:D:D

Skrevet

100% sjef. Ser bare på søskenbarnet mitt som fikk unge med Cystisk Fibrose samt en samboer med MS, og hva han gjennomgår. Timene på føden for slike tilfeller er lange, hva som helst som kan lette de er velkomen.

Atter en gang bra initiativ J.Hofstad.

Skrevet

Var den milde versjonen det da.

Og jeg er bare så utrolig takknemlig HVER dag jeg får med disse småtassene.

Og at de er mer bimmer fanatikere enn faren er egentlig snålt.

Stått og grått fordi de ikke ville sitte på Opel hjem de 8)

Uansett tar jeg pitstop på RH til sommeren og unga får komme og sitte på....

Skrevet
100% sjef. Ser bare på søskenbarnet mitt som fikk unge med Cystisk Fibrose samt en samboer med MS, og hva han gjennomgår. Timene på føden for slike tilfeller er lange, hva som helst som kan lette de er velkomen.

Atter en gang bra initiativ J.Hofstad.

....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...