Gå til innhold

Prosjekt E46 1.9Kompressor er stoppet da en ny bil er kjøpt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

et kit med eaton kompressor her til 318, står det passer til 1,8 og 1,9 literene, men e46 er ikke nevnt. men ble e36 levert med m43 ?

e36 M43 ble levert med 1.8 liters

E46 M43 ble levert med 1.9.

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skrevet

Etter at jeg nå har handla meg enda en bil og et større pengesluk. Så dropper jeg kompressorprosjektet på min e46.

Egentlig ikke så veldig rart når man ser på bruktbilen jeg henter fra tyskland. må jo koste lakkering, senking og nye bbs felger. :P

n6xrsubyh9dojlcppn0q.jpg

Prøver å få tak i disse felgene i 8" og 9" x 17"

58i58vy4u5fn5iy8gkfz.jpg

Skrevet

Nei svarten... har akkurat kjøpt meg en 318 e46 og gledet meg til å følge utviklingen din i prosjektet med kompressor.. hadde du fått det til vet jeg om flere som ville prøvd det samme. inkludert meg selv... håper du enda vurderer prosjektet..

Skrevet

Vel jeg vet hva som må gjøres. Så hvis noen vil gjøre dette så er det bare å kontakte meg. Har kompressor som passer til dette hvis noen er interesert.

Det er kun en ting som faktisk er litt arbeid og det er at man burde lage ny innsugsmanifoil. Dette for å frigjøre endel av plassen den gamle manifoilen tar, slik at man får bedre plass til kompressoren.

Ellers er det ingen grunn til at dette ikke skulle gå. Problemet med godkjenning derimot vil alltid være der.

Beklager at jeg legger e46 prosjektet på hold. Men 635csi'en vet jeg kommer til å trekke mye tid og penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...