Joe Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 et kit med eaton kompressor her til 318, står det passer til 1,8 og 1,9 literene, men e46 er ikke nevnt. men ble e36 levert med m43 ? e36 M43 ble levert med 1.8 liters E46 M43 ble levert med 1.9.
crizi Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 okei men samma motoren så da passer vel det kittet til m43 1,9 på e46?
wracul Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Skrevet Mai 18, 2008 Etter at jeg nå har handla meg enda en bil og et større pengesluk. Så dropper jeg kompressorprosjektet på min e46. Egentlig ikke så veldig rart når man ser på bruktbilen jeg henter fra tyskland. må jo koste lakkering, senking og nye bbs felger. Prøver å få tak i disse felgene i 8" og 9" x 17"
Kaat Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 Nei svarten... har akkurat kjøpt meg en 318 e46 og gledet meg til å følge utviklingen din i prosjektet med kompressor.. hadde du fått det til vet jeg om flere som ville prøvd det samme. inkludert meg selv... håper du enda vurderer prosjektet..
wracul Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 Vel jeg vet hva som må gjøres. Så hvis noen vil gjøre dette så er det bare å kontakte meg. Har kompressor som passer til dette hvis noen er interesert. Det er kun en ting som faktisk er litt arbeid og det er at man burde lage ny innsugsmanifoil. Dette for å frigjøre endel av plassen den gamle manifoilen tar, slik at man får bedre plass til kompressoren. Ellers er det ingen grunn til at dette ikke skulle gå. Problemet med godkjenning derimot vil alltid være der. Beklager at jeg legger e46 prosjektet på hold. Men 635csi'en vet jeg kommer til å trekke mye tid og penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå