Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
viser som regel høyre langfinger til bmw eiere.. makan til mindre hensynsløse førere skal du lete lenge etter... Kan begynne å lure på om blinklysbryter er lite ettertrakta ekstrautstyr. For ikke å snakke om tåkelysbryter. Levert med konstant lysende tåkelys. Dårlige er tåkelysa og!! for disse nevnte idiotene må nemlig ligge kloss oppi ræva mi.! om jeg ligger 20 over limit så er de likevel oppi ræva! men neida de skal ikke forbi! De skal bare være der! AAAARG!!!

Kan jeg få spørre deg hvorfor du er medlem her og har over 1400 innlegg? :roll:

Skrevet

Fordi jeg har hatt ett lass med bmw'r... liker godt gamle bmw'r.! Men hater en god del av den yngre arrogante bmw kjørende delen! ok? Men hadde ALDRI meldt meg inn i dette forumet Pr. idag.! Når jeg meldte meg inn i 2004, ga vi ett svar når vi VISSTE svaret.. ikke en masse synsing om "jeg tror" jeg mener.osv...

Skrevet

Til dels enig med muren faktisk. Alle disse småtassene i e36 som akkurat har fått lappen og kjører som de eier veien. Man finner faktisk ikke samme fenomen med andre BMW modeller. I allefall ikke i like stor grad.

Enig med tåkelys og, men det har minst like mange andre bilmerker "adoptert" i etterkant. Småtasser i e36 behandler jeg som hundedritt under skoa. Og det er desverre også m3/m5 som trur de eier veien. Kjører som uvær og diverse. Men ser jeg en pen BMW, gir jeg en sjelden gang thumbs up.

Skrevet

mye ufin kjøring i BMW ja. men ang. hilsing så er det sabla få E34 her hvor jeg bor, så jeg kan godt finne meg selv i å hilse på noen av dem.

begynte vel egentlig med at en av dem andre hilste på meg.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...