Kimmit Racing Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 noen som vet om eu godkjenning av lavtrykk turbo går igjennom?
ingard Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Hehe, er vel noe mange bmw-eiere drømmer om.. (vil ikke ha kommentarer på den ) Men, finn det mest shabby'e verkstedet utenfor byene.. det funker vanligvis.. Men jeg mener ikke du skal klare å komme deg gjennom med en bil i trafikkfarlig tilstand.. Det er ikke kult..
Kimmit Racing Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Skrevet Mars 22, 2008 Turbo? eller he he....må innrømme det ja :Dca 0.4 i ladetrykk..kanskje bare ettermontere etterpå eu kanskje.
Kimmit Racing Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Skrevet Mars 22, 2008 og nå er jo ikke Tuv godkjenning godt nok i norge heller
MotorViagra Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Er alt annet som det skal være da.. tenker da på slakk i bærekuler foringer osv.
Bmwfanatic Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 sånn bør vel tas på pm, for din egen del også a-dekk
MotorViagra Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 sånn bør vel tas på pm, for din egen del også a-dekk Ja er nok best det...
BoSJo Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 he he kimmit, da er det vist bare skrue trykket ned til 0, fylle miljø bensin, kansje remappe litt for å få den ned på et tåeligt utslipp, og så krysse fingrene for at dem ikke åpner panseret Men du er nok rimeligt F***** hvis dem opdager det. Men hvorfor ikke bare sveise et lille passrør og sette inn istedet for Turboen, sette på vanligt innsug, og mappe den til et fornuftigt niveau. Ingen som kan sige noe til at du kører med IC og alt muligt annet, så lenge det ikke er i drift. Er jo kun når du skal på bane at du setter bilen op til det
Kimmit Racing Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Skrevet Mars 22, 2008 he he kimmit, da er det vist bare skrue trykket ned til 0, fylle miljø bensin, kansje remappe litt for å få den ned på et tåeligt utslipp, og så krysse fingrene for at dem ikke åpner panseret Men du er nok rimeligt F***** hvis dem opdager det. Men hvorfor ikke bare sveise et lille passrør og sette inn istedet for Turboen, sette på vanligt innsug, og mappe den til et fornuftigt niveau. Ingen som kan sige noe til at du kører med IC og alt muligt annet, så lenge det ikke er i drift. Er jo kun når du skal på bane at du setter bilen op til det er sant det:-)men det er en god løsning du kommer med der:-)
BoSJo Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Ja det hadde jeg gjort. På med E65/68 eller hva det nu heter det miljøbensin, eneste er Katten....for det har du jo nok ikke på din...... men er spørs med årstallet på bilen, ellers kan du jo fort montere på den gamle eksos du som har verkstedet og greier. Husk å skjule Sprut og ledningerne derfra så dem ikke kan se at det sitter der.
MotorViagra Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Ja det hadde jeg gjort.På med E65/68 eller hva det nu heter det miljøbensin, eneste er Katten....for det har du jo nok ikke på din...... men er spørs med årstallet på bilen, ellers kan du jo fort montere på den gamle eksos du som har verkstedet og greier. Husk å skjule Sprut og ledningerne derfra så dem ikke kan se at det sitter der. E85
Ballder Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Men jeg mener ikke du skal klare å komme deg gjennom med en bil i trafikkfarlig tilstand.. Det er ikke kult.. Og hva er det som ligger til grunn for betegnelsen "trafikkfarlig" i denne sammenheng?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå