Tam Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Har i dag fått lakkert min E34 av min sønn, NeonMuffler. Resultatet er meget bra. Er litt vanskelig å få fargen fram på bildene men det er BMWs Macao blå. Før pussingen I lakkboks En siste finpuss og sjekk før grunning 1ste strøk Motorrom lakkes også Med 3 lag farge og 2 lag klarlakk Bare lekkert Mester lakkerern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Oi, dette ble blankt og fint. Pøs på med bilder etterhvert som den settes sammen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gis535 Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 kan ikkje bli feil me den fargen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 kan ikkje bli feil me den fargen der Er original M5 farge . Er vanskelig å få fram fargen på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 DÆVEN, skjønner han gliser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Dette kommer til å bli bra Tam, som tidligere sagt...pøs på med bilder her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 utrolig! NeonMuffler er en tusenkunstner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 ååååh! Dette vil jeg og ha Ser veldig bra ut, gleder meg til mer bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 kan ikkje bli feil me den fargen der Er original M5 farge . Er vanskelig å få fram fargen på bildene Kompis har denne fargen på sin AC Schnitzer M5, fargen er uuutrolig pen! Pøs på med bilder her også, etter montering osv;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 Interiøret skal fikses opp før det settes inn. Bilen blir nesten som helt ny er planen. Alle slitedeler i understell byttes osv. Girkasse byttes mot nyoverhalt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 må nevnes at dette er første gang jeg lakkerer en hel bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Er vel på tide med en lille update her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 Er vel på tide med en lille update her Æsj.. Hadde håpet på oppdatering selv, din tease! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå