Lærlingen Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Alt som skal selges er nå solgt! Ikke send SMS! Jeg har ikke flere deler som skal selges igjen!
Lærlingen Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Skrevet Mars 23, 2008 Skal du selge el vifta til radiatorn ? Den fungerer ikke, noe galt med motor og ødelagte blader. Sorry!
LarsFromasj Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Du har ikke tilfeldigvis ledningsnettet til bilen? Om du ikke skal bruke det selv. Eller originalt instrument? Ser du skriver at interiør er solgt, men jeg vet ikke hvor mye som regnes som interiør for deg
Stramvaier Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 hei. du har ikke rullgardin til bakruta tilsalgs vel? eller m-tech2 ratt?
Lærlingen Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Skrevet Mars 23, 2008 hei. du har ikke rullgardin til bakruta tilsalgs vel? eller m-tech2 ratt? Solgt!
Lærlingen Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Skrevet Mars 23, 2008 har du teppen til bagasjerom da ? Det ble solgt sammen med interiøret. Beklager!
Lærlingen Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Skrevet Mars 23, 2008 Du har ikke tilfeldigvis ledningsnettet til bilen? Om du ikke skal bruke det selv.Eller originalt instrument? Ser du skriver at interiør er solgt, men jeg vet ikke hvor mye som regnes som interiør for deg Se PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå