bulldog Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Då har eg endelig fått meg drømme bilen min.... Har bruksbiler utenom,så dette bli kosebil,leketøy,helgebil,goværsbil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Pen E36 Cab, men få på chrom nyrer og bort med DTM potta, så er den enda penere syns jeg . Er det en 325? Du står oppført med det som kjøretøy. Hvorfor M3 som topic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Pen E36 Cab, men få på chrom nyrer og bort med DTM potta, så er den enda penere syns jeg . WORD.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Nice! Synes den er fet som den er jeg.. Heldigvis forskjellig smak i verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulldog Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 Pen E36 Cab, men få på chrom nyrer og bort med DTM potta, så er den enda penere syns jeg .Er det en 325? Du står oppført med det som kjøretøy. Hvorfor M3 som topic? Dete er en m3 3 liter..det som står oppført som kjøretøy er den gammle bilen..Har endra det nå.. Bilen får nye nyrer og di blir svarte..Syns ikkje det passer med crom-nyrer når det ellers ikkje er noe slags form for crom på resten av bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulldog Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 Nice! Synes den er fet som den er jeg.. Heldigvis forskjellig smak i verden Takk for det du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Gratulerer med ny og flott bil. Er helt enig med deg, crom hører hjemme over dammen. Noen spennende planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Dete er en m3 3 liter..det som står oppført som kjøretøy er den gammle bilen..Har endra det nå.. Bilen får nye nyrer og di blir svarte..Syns ikkje det passer med crom-nyrer når det ellers ikkje er noe slags form for crom på resten av bilen.. Supert da, konge motor i en fin Cab . Jeg bare mener at nyrene på BMW skal være chrom, men vi har alle forskjellig smak . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Pen E36 Cab, men få på chrom nyrer og bort med DTM potta, så er den enda penere syns jeg . Enig med deg der! Ellers en pen og garantert morsom cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Gratulerer! Er den technoviolet? Får man ikke nakkestøtte bak på dem? Blir litt mye badekar etter min mening... Kjøp hardtop også forresten hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Tøft med m3 cab da, bare tenk på lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 gratulerer med ny bil blir bra til sommeren misunner deg motoren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Grattis med en herlig cab. Dette er en bil du kan bli glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Gratulerer! Er den technoviolet? Får man ikke nakkestøtte bak på dem? Blir litt mye badekar etter min mening... Kjøp hardtop også forresten hehe Er 99% sikker på at det ikke er technoviolet...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Rimelig sikker på at dette ikke er Technoviolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå