Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pen E36 Cab, men få på chrom nyrer og bort med DTM potta, så er den enda penere syns jeg :wink: .

Er det en 325? Du står oppført med det som kjøretøy. Hvorfor M3 som topic?

Skrevet
Pen E36 Cab, men få på chrom nyrer og bort med DTM potta, så er den enda penere syns jeg :wink: .

WORD.!

Skrevet

Er det en 325? Du står oppført med det som kjøretøy. Hvorfor M3 som topic?

Dete er en m3 3 liter..det som står oppført som kjøretøy er den gammle bilen..Har endra det nå.. :D

Bilen får nye nyrer og di blir svarte..Syns ikkje det passer med crom-nyrer når det ellers ikkje er noe slags form for crom på resten av bilen.. 8)

Skrevet
Dete er en m3 3 liter..det som står oppført som kjøretøy er den gammle bilen..Har endra det nå.. :D

Bilen får nye nyrer og di blir svarte..Syns ikkje det passer med crom-nyrer når det ellers ikkje er noe slags form for crom på resten av bilen.. 8)

Supert da, konge motor i en fin Cab 8) . Jeg bare mener at nyrene på BMW skal være chrom, men vi har alle forskjellig smak :wink: .

Skrevet

Enig med deg der! Ellers en pen og garantert morsom cab :)

Skrevet

Gratulerer! Er den technoviolet?

Får man ikke nakkestøtte bak på dem? Blir litt mye badekar etter min mening... Kjøp hardtop også forresten hehe

Skrevet
Gratulerer! Er den technoviolet?

Får man ikke nakkestøtte bak på dem? Blir litt mye badekar etter min mening... Kjøp hardtop også forresten hehe

Er 99% sikker på at det ikke er technoviolet......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...