knut_olestad Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Og en liten snutt av Tommy som tar av som vanlig
sveinern2 Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Flott treff Mye bra kjøring, spesielt fra en rød m3! Kann ikke ha vært mye gummi igjen på de dekka! Var det db-drag der også? For ca 30 min etter pausa. Noe jeg gjek glipp av?
calitri Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 regner med kai eller marius har bilder av den håvard:)
JonEldaR Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 må laste opp bilder fra treffet de som har ble et meget bra treff ja!
Aama_Racing Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Joda raymond, jeg har bilder:P tok ca 420 bilder, og kai bikket vel ca 1100 bilder tror jeg:P har noen av en lilla M5.. din joneldar kansje? var hvertfall sinnsykt fet:D:D Men noen som vet hvem som plutselig stoppet nermere sjøholt da?? var en e30
Aroid Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Her er 20 Min film som jeg har filmet http://s183.photobucket.com/albums/x29/Aroid335/vestnes/?action=view¤t=43a3dfc2.pbr
knut_olestad Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Røde biler ryker mest Fikk dessverre ikke så mye bra bilder, glemte nye batterier til kamera.. Men fikk jo tatt noen som ligger oppom her sammen med snutten av Tommy
JonEldaR Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 det var nok min m5 ja aroid kunne nesten ikke la den stå helt ubrukt under hele treffet, de er jo bygd for dette
øystein andre Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 den røde m3`n var det ikke igjen dekker på, det måtte i så fall mikroskop tl for å se noe mønster der var på treffet, men desverre så hadde jeg ikke egen bil der, frista litt å kjøre når jeg sto der å så på
Aroid Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 jeg syns det var veldi bra opp møte med bmw der. men men. hvorfor bruker dere ikke den på banen i steden for å bare stå å gnikk å gnu på den. blir ikke noe reinere for den grunnen. jeg skulle gjærne stillet opp med Lanceren min på banen vist ikke jeg har manglet en hjullager venster bak. men til nesten gang så kommer jeg med E30 min. Håvard med E30,han Med E36 m3 og joneldar med E34 M5 sin. var på banen men 30 andre bmw kom og for heiletiden. jeg sei. Ikke var redd for å bruk bilen. vist ikke den blir brukt til den er go for så hvorfor har du den da? huff skuffet. jeg lurer på kordan det er på CCN treffan. bare stå å gnu?
Aama_Racing Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 jeg syns det var veldi bra opp møte med bmw der. men men. hvorfor bruker dere ikke den på banen i steden for å bare stå å gnikk å gnu på den. blir ikke noe reinere for den grunnen.jeg skulle gjærne stillet opp med Lanceren min på banen vist ikke jeg har manglet en hjullager venster bak. men til nesten gang så kommer jeg med E30 min. Håvard med E30,han Med E36 m3 og joneldar med E34 M5 sin. var på banen men 30 andre bmw kom og for heiletiden. jeg sei. Ikke var redd for å bruk bilen. vist ikke den blir brukt til den er go for så hvorfor har du den da? huff skuffet. jeg lurer på kordan det er på CCN treffan. bare stå å gnu? Hehe, er vel litt enig med deg der:) men må vel si meg fornøyd med innsatsen på enkelte der:) var jo flere som satset det bilene var god for, bl.a M3'n, M5'n, 200 sx'n, corvetta, mercedesen m.fl. så jeg vil nå si at det ble langt bedre treff en jeg regnet med på forhånd:)
BimmerKing Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 Fra oss som arrangør(VMK), må jeg si det meste klaffet Været, folket og bilene samt blandingen av dette Takk for all støtte folkens. Dere gjorde treffet til den suksessen det var !!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå