BimmerKing Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 20 April kl 13.00, vil vi i Vestnes MotorKlubb inviterer alle som vil til StreetMeet/Autoslalom/DB-Drag m.m. på industrimorådet i Skorgen v/ Vestnes. Alle er velkomne. Der vil det også bli arrangert dB-drag for den som har stereo i bilen sin. Premiering! "20. April kl13.00 blir det autoslalom på Skorgenesområdet v/ kornsiloen i Vestnes Kommune. Dette arrangeres av Vestnes MotorKlubb i samarbeid med NAF Motorsport Ålesund. Møt gjerne opp litt før og meld deg på løpet, da alle som skal kjøre må være med på førermøtet. Priser: Publikum kr 50.- Barn u/ 14 år gratis i følge med voksen. Startavgift banekjøring kr 200.– inkl. lisens. AudioCustom kommer med dB-utstyr og til å arrangere dB-drag. Det blir delt opp i 2 klasser: 1 - Anlegg med verdi over 20 000,- 2 - Anlegg med verdi under 20 000,- Pris pr.måling koster 100,- Regler: - 30 sekunders løp. Du kan justere så mye du vil eller skifte spor underveis. - Det kjøres 2 løp. I mellomtiden kan du justere så mye du vil og flytte på komponenter. - Når arrangør holder opp armen har du igjen 10 sekunder av løpet. - Alle målinger skjer på eget ansvar. - Spillere, signalprosessor og for eksempel kabler, regnes ikke inn i total prisen. - Førerkort eller annen gyldig ID må leveres inn for og få utdelt test-CD. Dette blir gitt tilbake når CD blir levert. - Arrangør har rett til å dobbelsjekke verdi på deltakers komponenter. Se ellers Vestnes MotorKlubb (VMK). Der vil vi publisere all info om dette treffet, og fremtidige treff i god tid før de går av stabelen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Hmmmm, må jeg intensiver E30 sammensettingen mon tro. Hadde vært morsomt å prøve seg på litt slalom igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 Ja, velkommen skal du være Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Er vel lov å komme som tilskuer også?? Har verken bil eller anlegg som er noe å skryte av Har også meldt meg inn i VMK nå. Blir neppe den mest aktive på treff, men hadde tilfeldigvis 300 kroner til overs...er jo hvertfall litt økonomisk støtte til VMK's abeid for et aktivt motorsport-miljø på Nordvestlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Jeg kommer ihvertfall til å stille opp som tilskuer, kommer ikke til å dra 7 eren ut på autoslalom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Alle er velkomne!! Ingen vil bli diskriminert av oss Vil dere se på er det HELT greit. Er vel lov å komme som tilskuer også??Har verken bil eller anlegg som er noe å skryte av Har også meldt meg inn i VMK nå. Blir neppe den mest aktive på treff, men hadde tilfeldigvis 300 kroner til overs...er jo hvertfall litt økonomisk støtte til VMK's abeid for et aktivt motorsport-miljø på Nordvestlandet Takker for støtten. Giroen din vil komme i posten en av de nærmeste dagene Vi skal prøve å samle oss om dette. Jo større vi blir(medlemsmasse) jo enklere blir det å overbevise kommunen/fylket om at dette er noe som MÅ til. Dette blir jo noe som folk fra alle omliggende kommuner kan nyte godt av. Og som sagt: I VMK er ALLE velkomne, om de har 1 sylinder eller 16 Kom og støtt opp om dette prosjektet, så skal vi få til ett tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Kommer kanskje en tur å ser på, skal prøve. Er det noe inngangspenger for de som skal se på også? Eventuellt hvor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Det er litt usikkert med alle detaljer enda. Men jeg regner med det blir en 50-lapp eller noe i den duren å komme inn å se på Det blir også mulighet for å tegne medlemskap på stedet Legger ut detaljer her så snart jeg får dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Kjempe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Autoslalomen hadde vell muligens vert noe å deltatt på ja Går glipp av 1.Mai-treffet grunnet barnedåp nemlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Bare å komme det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 Det ser ut som om vi vil starte dette arrangementet rundt kl 13.00 den 20 April. Plakater: Og her skal det skje: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 e kommer med min E30 335 vist den er færdi da. ellers får jeg bare sett på til noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 Velkommen skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå