Milla88 Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Hei. Jeg har en bmw 320 disel turbo,jeg har veldig lyst på plystrelyden i bilen min. er dette mulig i en disel bil? og hvor får jeg kjøpt det? noen som selger dette her? Hva koster det? Håper at noen vet dette:) Mvh Camilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Fant et dump kit til turbodiesel, men har ingen anelse om hvordan lyd dette lager, har ikke hørt dump på diesel før http://streetdesign.no/?go=art&id=91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla88 Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 Fant et dump kit til turbodiesel, men har ingen anelse om hvordan lyd dette lager, har ikke hørt dump på diesel før http://streetdesign.no/?go=art&id=91 oki;) takk=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 er det er kun lyden du er ute etter, Milla? Dump på en diesel har dessverre ingen annen fuksjon enn å lage lyd. Det er derfor de må lage egne pumper etc for å få den til å fungere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Monter "rakrør", da blir det lyd, funker hvertfall bra på vw diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla88 Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 Monter "rakrør", da blir det lyd, funker hvertfall bra på vw diesel ok, hvor får jeg tak i det og hvor skal jeg montere den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla88 Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 er det er kun lyden du er ute etter, Milla?Dump på en diesel har dessverre ingen annen fuksjon enn å lage lyd. Det er derfor de må lage egne pumper etc for å få den til å fungere ja det lyden jeg er ute etter:) ute etter den plystrelyden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Hmm..Ser ikke så mye poeng med dump i annet enn en skikkelig bensinturbobil jeg da Blir som om å sette på doble stusser på den ene siden, og tape på på den andre siden, så folk tror du har 4 enderør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Skal du ha rakrør må du vel få laget nytt rør hele veien, eller sveise et selv. En kompis hadde det på en bora 1.9 tdi, ble jævli tøff lyd det, plystret mye og hørtes ut som han hadde dump. Har ikke hørt det på bmw, mulig det blir traktorlyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå