Es-brusv Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Har en 2002 e46 320d som var på service i november. Da ble det også tatt noe som de kaller vinterklarering. Innebærer fylle på kjølevæske osv. Men det jeg synes er rart er at måleren allerede er på under minimum. Mistenker nesten at de ikke har fylt på. Er det noen andre grunner til at det er så lite? Har ikke sett noe lekkasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Det må jo ha vært et veldig jalla verksted hvis de glemte det viktigste med servicen.. However, så bruker jo bilene litt kjøleveske, og hvis det ikke er unormalt mye, så er det bare til å fylle på når bilen er kald og på et plant underlag. Så sjekker du hvor mye den bruker. Eller så må du dra tilbake å sjekke om kjølesystemet ditt er i orden. Mitt lille tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Bilen min var også på service for ikke lenge siden, men har lite kjøleveske nå. Er det en spessiel type veske vi må fylle på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå