Gunnar Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Siden det er såpass mange fra Tønsbergsområdet her.. jeg har byttet alle styrestagene på 7eren, og den har derfor et akutt behov for en hjulstillingskontroll (uten at jeg har prøvd den enda). De fleste verksteder har jo 2-4 ukers ventetid.. men er det noen som har noen gulltips om hvem som kan ha rom for en slik kjapp jobb, (og som faktisk setter rattet rett før de gjør det)? Alt er jo nytt, så det går fort å justere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 kjenner mange i oslo, men ingen i tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Har du hørt med elektrodiesel da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 Har ikke hørt med noen enda, men må vite hvem jeg bør ringe tidlig i morgen for å prøve å få lurt den inn. Og helst med kortest mulig vei med tanke på hvordan hjulene spriker nå. Skal sjekke Vestfold Elektrodiesel, hvis det var de du tenkte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Var dem ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Ring eller spinn innom Vestfold Elektro-Diesel imorra på vei til jobb Gunnar! Har brukt de for noen år siden med bra resultat . Eller så har du han "gode gamle" (husker ikke hva han heter) 4-hjul eksperten på Volvo! Legende i bransjen, og en som "alle" bilintres. her i område vet har greie på understell til de fleste biler . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå