CHS Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Hallo alle sammen! Da har jeg overtatt min fars sorte BMW, og i den sammenheng dukker det alltids opp noen spørsmål. Bilen var på service rett før jul, og da ble det konstatert slakk i indre styreledd, venstre side foran. Er dette samme delen som mekonomen kaller "styrestag venstre side komplett"? Noen som har byttet dette før og kan si om dette er en veldig omfattende jobb eller ikke? Mvh Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Komplett betyr vel bare at det er både indre og ytre i et "sett".(kan også kjøpes vær for seg) Skal bytte både indre og ytre på begge sider på min e36 i uken, så etter det hvet jeg hvor omfattende det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Grei skuring dette. Byttet på begge sider på min bil i høst. Husk å sjekke hjulstillingen( ? ) når du er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CHS Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 Tusen takk for svar begge to! Da er det bare å bestille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 sikker på det ikke er tannstanga det er slakk i da? har vært ett problem på e39 vet jeg. kan fort ta feil av det og inndre styrekule. men vi får håpe det bare er kula som er slakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CHS Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 Viste seg at begge de indre styrekulene var slarkete. I tillegg noen foringer. Da er det bare å bestille deler! Tusen takk til alle sammen for god hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå