wracul Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Noen som har en formening om hvor lett det er å oppgradere og skifte calipere og bremsene på min 318i e46. tenkte å bruke bremsene til E46: 328, 330 eller m3. Kan man feks flytte KUN callipere/skiver/klosser. eller er det andre fester og bremseslanger etcetc ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 hvorfor skal du oppgradere bremsene da? kjørte min gamle 320d på acr runde etter runde uten at det var noe problem med bremsene! det er sikkert samme bremsene som på din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wracul Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 Jeg har kommet over noen 330 calipere og lurte på om noe sånt passer rett på til meg. Nensa? Kjenner du jan erik eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 hei kjenner han ja! sjekk http://www.realoem.com/bmw/ så finner du ut hva som passer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wracul Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 Kan si det sånn at det er mye på 316i og 318i som er overdimensjonert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 var hvertfall på min bare hive rett på foran, men ville støte problemer bak.. Antar det er det på din også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå