badsha Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 uff håper jeg kommer da:( fant nettopp fram at jeg har eksamen den 21/4:(
Mikke1981 Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Da kan du sikkert svare på hvorfor midnigthclub medlem skrivde opp alle våre reg nr også? I fjor. hva skulle den være godt for?Er det ikke bedre å ha en god tone seg i mellom en å erte på seg folk med å gjøre slikt..? THE WOLF?
Mikke1981 Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 uff håper jeg kommer da:( fant nettopp fram at jeg har eksamen den 21/4:( Kjipt men håper du kommer likevel
bmwqueen Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 Dårlig ærfaring med midnight club jeg og.Jeg ble ikke videre imponert av enkelte midnight club medlemer, da jg og flere ble nesten påkjørt av en sølv Mitsubishi evo i fjor.Merklig oppførsel.Jeg kjenner jo ingen der.Hvorfor er det da slik THE WOLF? Du kjenner jo 90% av dem!
THE WOLF Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Da kan du sikkert svare på hvorfor midnigthclub medlem skrivde opp alle våre reg nr også? I fjor. hva skulle den være godt for?Er det ikke bedre å ha en god tone seg i mellom en å erte på seg folk med å gjøre slikt..? THE WOLF? Det har jeg desverre ikke noe svar på. Men hvis du sender meg en PM om hvordan de så ut eller hvordan bil de kjørte så skal jeg gi deg et svar. Kanskje de som gjorde det hadde lyst til og verve dere,hehe
THE WOLF Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Dårlig ærfaring med midnight club jeg og.Jeg ble ikke videre imponert av enkelte midnight club medlemer, da jg og flere ble nesten påkjørt av en sølv Mitsubishi evo i fjor.Merklig oppførsel.Jeg kjenner jo ingen der.Hvorfor er det da slik THE WOLF? Du kjenner jo 90% av dem! Og da er alle dårlig folk altså???? Du bor i Drammen ser jeg,og da veit du hvordan det er i fjordparken,alle raser rundt der,samme om dem er med i en klubb eller ikke. Skal du bli rasist fordi en med annen hudfarge hadde gjort det samme,eller ikke like noen fra forumet her hvis noen hadde gjort det samme. Tror ikke folk gjør sånne ting med vilje altså. Har sett noen med BMW som har vært rimelig sinnsyke i fjorparken også,men er vel ikke dårlig folk for det.
Mikke1981 Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Da kan du sikkert svare på hvorfor midnigthclub medlem skrivde opp alle våre reg nr også? I fjor. hva skulle den være godt for?Er det ikke bedre å ha en god tone seg i mellom en å erte på seg folk med å gjøre slikt..? THE WOLF? Det har jeg desverre ikke noe svar på. Men hvis du sender meg en PM om hvordan de så ut eller hvordan bil de kjørte så skal jeg gi deg et svar. Kanskje de som gjorde det hadde lyst til og verve dere,hehe Nei akkurat jeg tenkte du ikke hadde no svar på det Var en blå volvo S60 Reg nr Kh osv vet akkurat hvor bilen befinner seg.Men det er ikke saken her.Jeg vill bare poengtere når du sa at det er ikke så mange tullinger der.Mulig det Wolf men di få som er det er jo mildt sakt i barnestadie når dem holder på slikt.Synd for dere at dem lager dårlig PR for dere andre. I såfall dårlig måte å verve medlemer på,men jeg tok den som en skøy i stedenfor jeg Jeg har jo prata med deg før i fjorparken så jeg husker deg igjen
THE WOLF Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Da kan du sikkert svare på hvorfor midnigthclub medlem skrivde opp alle våre reg nr også? I fjor. hva skulle den være godt for?Er det ikke bedre å ha en god tone seg i mellom en å erte på seg folk med å gjøre slikt..? THE WOLF? Det har jeg desverre ikke noe svar på. Men hvis du sender meg en PM om hvordan de så ut eller hvordan bil de kjørte så skal jeg gi deg et svar. Kanskje de som gjorde det hadde lyst til og verve dere,hehe Nei akkurat jeg tenkte du ikke hadde no svar på det Var en blå volvo S60 Reg nr Kh osv vet akkurat hvor bilen befinner seg.Men det er ikke saken her.Jeg vill bare poengtere når du sa at det er ikke så mange tullinger der.Mulig det Wolf men di få som er det er jo mildt sakt i barnestadie når dem holder på slikt.Synd for dere at dem lager dårlig PR for dere andre. I såfall dårlig måte å verve medlemer på,men jeg tok den som en skøy i stedenfor jeg Jeg har jo prata med deg før i fjorparken så jeg husker deg igjen Det er alltid noen som ødelegger for andre,sånn er det i alle klubber og sånn. Han i Volvoen skal vel leke snut noen ganger,det er barnselig. Og selv om jeg kjenner mange der tar jeg ikke ansvar for noe av hva andre gjør. Men det er dumt og ta alle over en kam. Den med verven var en spøk ja Vi veit hvem hverandre er,no hard feelings. Tror vi skjønner hva hverandre mener. Vi treffes nok på treffet da,kommer i konebilen med kone Håper det har blitt senkesett innen den tid.
bmwqueen Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 "Og da er alle dårlig folk altså????"Jeg sa vel enkelt medlemmer gjore jeg ikke? Rasist?Bare for at jg har dårlig ærfaring med enkelt medlemmer i klubben deres.Er det ikke lov og ha sin uttrykksfrihet til å si hva man mener uten å bli kalt rasist da?Jeg har ikke gitt utrykk for dårlig folk generielt slik du fremviser det.Men jeg mener at når folk med vilje prøver og kjøre på en så kan jeg ikke se noe positivt i det.Tenk om han hadde trefft oss i den farten?Hva tror du hadde skjedd da?Men nok om det jeg er ferdig med denne diskusjon!Og vill nå at denne tråden her forsetter videre som før.Takk for meg:)
THE WOLF Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Den er god,la tråden fortsette. Gleder meg til treff iallefall=)
destroyy Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 DEN VOLVO S60 HAR IKKE EN DRITT MED AT REG. NR BLE NOTERT . KK?? Jeg satt personlig på i den bilen, kompis som kjørte (Faren han sin bil) JEG GJENTAR, DEN HAR IKKE EN DRITT MED REG. NR SOM BLE NOTERT Kapisj? The wolf Leke snut? hah... dummeste jeg har hørt....
bmwqueen Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 Den er god,la tråden fortsette.Gleder meg til treff iallefall=) Det er bra:)gleder meg jg og,siden det er første gang vi har treff på bmw drifters siden:)
Mikke1981 Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Yes bare kom bort en tur du så kan vi slå av en prat også THE Wolf
Bare_egil Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Ja du må komme du også Stilig felger du har på bilen Bare_egil. Så kald ut den BMW der nå syns litt synd på den, siden den står ute, men sånn blir det når jeg har begynt på den andre bilen...har vel stått litt stille med den i det siste. Litt dårlig av meg, men men sånn går det.. Har alltid hatt de felgene på bilen jeg Mikke.. men takk for det..
Mikke1981 Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 DEN VOLVO S60 HAR IKKE EN DRITT MED AT REG. NR BLE NOTERT .KK?? Jeg satt personlig på i den bilen, kompis som kjørte (Faren han sin bil) JEG GJENTAR, DEN HAR IKKE EN DRITT MED REG. NR SOM BLE NOTERT Kapisj? Kapisj? Kan du holde for deg selv!Da dette er et åpent forum for diskusjoner å formeninger på godt/vondt.Det ble registret i allefall at den bilen gjore det.Og ferdig med det! Da sier jeg meg ferdig med denne diskusjon ! "leke politi greiene" The wolf Leke snut? hah... dummeste jeg har hørt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå