Mikke1981 Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Ja du må komme du også Stilig felger du har på bilen Bare_egil. Så kald ut den BMW der nå syns litt synd på den, siden den står ute, men sånn blir det når jeg har begynt på den andre bilen...har vel stått litt stille med den i det siste. Litt dårlig av meg, men men sånn går det.. Har alltid hatt de felgene på bilen jeg Mikke.. men takk for det.. Ja for håpe ikke bremsene har satt seg da? Yes felgene dine passer perfekt på bilen + at di tåler juling.
THE WOLF Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Yes bare kom bort en tur du så kan vi slå av en prat også Den er gulla god. Kanskje jeg kommer med cossie'n og fruen får kjøre selv i bmw'n
destroyy Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Mikke1981 Greit det bare at jeg nevte dette forrige gang det ble nevnt den "noterte" opp reg. nr. Så tenkte jeg skulle få utrykt meg tydelig denne gangen Men skjønner godt dere var skeptiske til den, er ikke no vanlig rånetralle
Bare_egil Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Ja du må komme du også Stilig felger du har på bilen Bare_egil. Så kald ut den BMW der nå syns litt synd på den, siden den står ute, men sånn blir det når jeg har begynt på den andre bilen...har vel stått litt stille med den i det siste. Litt dårlig av meg, men men sånn går det.. Har alltid hatt de felgene på bilen jeg Mikke.. men takk for det.. Ja for håpe ikke bremsene har satt seg da? Yes felgene dine passer perfekt på bilen + at di tåler juling. neida, de har ikke satt seg. Har ikke stått stille så lenge, har kjørt den de forrige 2 ukene før snøen kom og før den tid så stod den i garasje. litt kjedelig at jeg ikke har fått satt på de nye demperne og det nye senkesettet enda da.. Samt at jeg ikke har motatt de nye emblemene og tårnstivern bak Ja de har hvertfall tålt en kræsj..hehe, så har jeg sett at en del Politibiler kjører med dem, også er det jo rallyfelger.
Bare_egil Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Mikke1981Greit det bare at jeg nevte dette forrige gang det ble nevnt den "noterte" opp reg. nr. Så tenkte jeg skulle få utrykt meg tydelig denne gangen Men skjønner godt dere var skeptiske til den, er ikke no vanlig rånetralle så du hentyder at vi kjører rånetraller?
Mikke1981 Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Mikke1981Greit det bare at jeg nevte dette forrige gang det ble nevnt den "noterte" opp reg. nr. Så tenkte jeg skulle få utrykt meg tydelig denne gangen Men skjønner godt dere var skeptiske til den, er ikke no vanlig rånetralle Hehe sant ikke no rånetralle det er sånn bil fatters kjører
Bare_egil Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Nå blei det hyggelig her inne,hehehehe var ment som en spøk...hehe
Mikke1981 Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Stemmer "Rally felger" dem er bra dyre å kjøpe vet jeg! Det er jo en grunn for at politiet bruker dem ja.
destroyy Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 hehe, "rånetraller" da hinta mer til alt annet en bmw selvfølgelig *ro ro ro min båt....*
Bare_egil Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Stemmer "Rally felger" dem er bra dyre å kjøpe vet jeg! Det er jo en grunn for at politiet bruker dem ja. Har hørt at de koster litt ja, vet ikke helt hvor dyre de var..de stod på bilen når jeg kjøpt den
Mikke1981 Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 så du hentyder at vi kjører rånetraller? Nei vill ikke si at vi går under som råne kategorien.Men kanskje mere som BMW entusiaster? J Selv er jeg BMW entusiast
Bare_egil Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 så du hentyder at vi kjører rånetraller? Nei vill ikke si at vi går under som råne kategorien.Men kanskje mere som BMW entusiaster? J Selv er jeg BMW entusiast ser på meg selv som det altså...
Mikke1981 Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 hehe, "rånetraller" da hinta mer til alt annet en bmw selvfølgelig *ro ro ro min båt....* Har faktisk en volvo som vinter bil
Hi-Fi Lasse Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Mikke1981Greit det bare at jeg nevte dette forrige gang det ble nevnt den "noterte" opp reg. nr. Så tenkte jeg skulle få utrykt meg tydelig denne gangen Men skjønner godt dere var skeptiske til den, er ikke no vanlig rånetralle Hehe sant ikke no rånetralle det er sånn bil fatters kjører Den er da iallefall chippa også har den riktig så fete 18" sommersko Men skjønner ikke hvem som fant på at vi satt å skrev regnr =S Han som kjørte har en hvit granada med sperre og svidd gummi i hjulbuene folks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå