Mikke1981 Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 vi får ta med skikkelig kameraer denne gangern Mikke1981;) da værgudene er med oss denne gangen;) Ja bildene jeg tok ble ikke så dårlig egentlig,men seff mye bedre med det fete kamra ditt Ja ser sånn ut som den blir det konge været til søndag
Mikke1981 Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Isj, søndag kan jeg jaggu ikke.Men har en god unnskyldning, skal se på ny bmw Men ny BMW høres spennede ut
Mikke1981 Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Da ses vi på søndagen.... Vi ses til søndag barri
Gunnar Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Hva er egentlig greia med at bimmers benyttes for å arrangere treff som er i regi 'bmwdrifters'? Starter dere opp konkurrende nettside, så er det sleipt å dra det inn hit.
Mikke1981 Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Fordi di fleste ikke vet om dette mini treffet idrammen.Og flere for vite om det herifra.Og opptil vær enkelt om di vill komme el ikke.. Ser absolutt ikke bmwdrifters som en konkurrent til bimmers da jeg starta denne siden mest for meg selv å noen andre.Som har mulighet til å legge inn sitt prosjekt uten å bli svarte lista om bilen ikke er tilnærmet orignal.Men greit det gunnar!da tar vi ikke invitasjon her ifra igjen.
Gunnar Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 For deg selv og noen andre ja. Noen andre er jo definitivt ikke de samme andre som er her inne... Men det var bare et spørsmål. Jeg forundrer meg bare litt over fremgangsmåten med å først dra opp interessen for bimmers-treff i Drammen, og så starte eget nettsted og bytte navn på treffene. Man må gjerne starte egne nettsider, men å bruke konkurrentene for å skaffe seg brukere skaper ingen begeistring hos meg. Jeg har aldri benyttet meg av andre forum (f.eks. BMWCCN) for å få folk inn på bimmers, og derfor har jeg fortsatt et godt forhold til BMWCCN og de som styrer der. At folk blir svartelista her med original bil er bare pisspreik, men har man en original 520 som hvem som helst kan dra og handle seg, så er det begrenset hvor mye respons man kan forvente seg. Samtidig, gjør man litt ekstra utav det og holder den strøken og pen, så får man garantert respons. Det er få som har fått så mye skryt her inne som Tommy sin så godt som originale GT og den siste '94 M3en som nå er aktuell. Sistnevnte oppfordres til og med av de fleste til å beholde oransje blinkers og originale felger.
Glenno Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Tenkte først ikke legge meg opp i dette men, når du nevner bimmers treff i Drammen reager jeg litt. Jeg laget en tråd i ifjor for mini bimmers treff i drammen på bimmers.no i Drammens område. Hadde da god kontakt med Muska, Hagenissen, Bare_Egil, mikke1981 for nevne noen som gode støttespillere for holde på i denne tråden. Syntes disse treffene ble store etter hvert og fikk lyst til fremme bmw intressen via annen kanal. Jeg sa etter hvert at jeg ikke kom til forssette dra igang flere bimmers treff iår men håpet andre ville dra flere bmw i Drammens område igang etter meg/oss. Bmwdrifters var iallfall ikke i mine tanker slik jeg for inntrykk av når du nevner sitat: "Jeg forundrer meg bare litt over fremgangsmåten med å først dra opp interessen for bimmers-treff i Drammen, og så starte eget nettsted og bytte navn på treffene. Man må gjerne starte egne nettsider, men å bruke konkurrentene for å skaffe seg brukere skaper ingen begeistring hos meg." Bmwdrifters ble vel startet lang tid i etterkant og kan vel aldri bli sett på samme høyde med bimmers. Som alle andre bil fora her i norge, kan sånn sett bli noe konkurrent til bimmers.no? Bimmers.no er og blir det beste og største her inorge hva angår bmw fora, sånn er det bare. Bmwccn sitt fora er kansje ikke like bra, selv om det er tett oppunder men de er jo tross alt enn seriøs klubb og ikke rent diskusjonsfora. Så sånn sett inget frykte Gunnar, men sjønner begges poeng her egentlig. Uansett fora, klubb som holder på med fremmer intressen for bmw her inorge syntes jeg er bra, om det heter "kyss meg i ræva bmw er det eneste eller kun orginal bmw eneste" er meg likegyldig. Dette foruttsetter god folke skikk noe dessverre jeg syntes i enkelte tillfeller har vært skuffende i noen tillfeller i fora. Når noen legger ut bilder av andre bmw med fullt reg nr og sier de burde gjemme seg bak en vegg etc for bilen de har uten at eier er informert og spurt om sin bedømmelse syntes jeg det er drøyt. Så Gunnar det er ikke mye pisspreik. Vel ferdig med den saken og syntes det burde være rom for små bmw intresse sider som bmwdrifters med så lang knapt 25medlemer og ikke burde sees som trussel. Kansje se på Råånerne som jeg hørte rykter om laget dårlig omtale i var det Otta et eller annet noen uker siden.
Glenno Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Fått med meg mange inn i bimmers.no og kjører stolt rundt med denne i bakvinduet, som noen andre bmw merker også
Azeton Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Hehe, Tror heller ikke Gunnar trodde noe særlig på at bimmers.com kom til å bli så stort som det er.. Gjør det lett, rediger topic og glem hele saken. Det er ikke noe vits å begynne med splitting.
Glenno Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Hehe, Tror heller ikke Gunnar trodde noe særlig på at bimmers.com kom til å bli så stort som det er.. Gjør det lett, rediger topic og glem hele saken. Det er ikke noe vits å begynne med splitting. Jepp, helt enig. Azeton.
Mikke1981 Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 Gidder rett å slett ikke å si no mer en gang! Topic er redigert!! Gunnar!
Gunnar Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 Glenno, ikke misforstå, du skal ha stor cred og takk for å ha dratt i gang treffene, men poenget er at 'bmwdrifters' hadde ikke hatt noe særlig oppmøte eller interesse rundt treffet uten at det hadde vært publisert her inne. En kan jo også spørre seg om hvorfor dere brukte dama til Mikke for å legge ut denne tråden i stedet for å gjøre det selv.
Glenno Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 Ser du brukte dere Gunnar. Nå har ikke jeg noe med møte som bmwdrifters skal ha uten at jeg henger litt på bmwdrifters og vurder ta turen innom om jeg får tid. Men no hard feelings fra meg Gunnar og blir gøy se 7`ern din på vårmønstringen:-).
Mikke1981 Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 Glenno, ikke misforstå, du skal ha stor cred og takk for å ha dratt i gang treffene, men poenget er at 'bmwdrifters' hadde ikke hatt noe særlig oppmøte eller interesse rundt treffet uten at det hadde vært publisert her inne.En kan jo også spørre seg om hvorfor dere brukte dama til Mikke for å legge ut denne tråden i stedet for å gjøre det selv. Du Gunnar kunne like greit vært meg som hadde publisert her inne men da jeg forstår nå hvor mye dette hadde i betydning for deg!Så er jeg en ærfaring rikere på at man ikke skal gi link ut hit igjen.Du sier også at det ikke hadde vært særlig oppmøte uten å ha hatt det publisert her inne det er bare tull gunnar flere jeg kjenner er ikke på nett en gang men for vite direkte av meg.Men da håper jeg vi kan anse denne diskusjon som ferdig i værtfall fra min side da topic er redigert å i stedenfor å gå mer rundt i detaljer om hva man kan "spørre seg om" eller hva poeng er eller rett å lett hvor lite folk som kommer vis det ikke hadde vært publisert her inne.BMW treff er bmw treff å ferdig med det.Generelt tror jeg egentlig det ikke spiller så stor rolle å hvem som drar det i gang bare det er et treff .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå