Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå i påsken oppdaget jeg at jeg ikke fikk den hygglige stemmen fra navigasjonen ut på høytalerne. Da oppdager jeg at det ikke går ann å slå på radioen heller. Det blir ikke lys rundt volum-knappen når jeg trykker på den.

Det nytter ikke hva jeg trykker på og ingen radio dukker opp.

Har Navigasjon Proffesional med MK-IV Navi fra VDO og Harman Kardon lydanlegg. Dette er orginalt i bilen.

Bilen er en 11/2002mod BMW 320dA Touring.

Jeg vet ikke hvor hovedenheten til radioen og forsterkeren er. Bake er det kun en 6-plates veksler pluss Navi-DVD. Hvor ligger resten?

Navi fungerer ellers samt kjørekomputeren.

Skrevet

Kan dette ha noe med strømlekkasjon som tapper batteriet? Fikk meg en overraskele at batteriet var tomt to ganger. Batteriet er testet og funnet ok, samt ladingen er også normal.

Vet ikke om det er normalt, men lyset på gear-indikatoren ved siden av gearpaken slukker aldri selv om bilen er låst. Er dette normalt?

RS

Vanlig navi pro problem... Koble av negativ batteripole, la den stå av i fem min. Skru på neg batteripole og: Presto! Alt virker igjen!
  • 3 years later...
Skrevet

Takk for tipset - det funket som gull å ta ut batteriet på min 2003 X5 også. Batteriet fant jeg plassert under reservehjulet i bagasjen. Måtte også ta bort en rund fin boks for å komme frem til batteripolene.

Marius

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...