plumbo79 Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 O-ringe isdedenfor har hørt mye dårlig om mls på m20.
sh0rty^ Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 O-ringe isdedenfor har hørt mye dårlig om mls på m20. Erfaring mann, jeg har kjørt med mls i 2 år uten problemer, delte motoren etter en sesong og monterte igjen med samme pakning, uten noen problemer. Feilen her kan fort være at tiltrekkingsprosedyren er feil, men du skal demontere de 3 lagene og lime med loctite 3080 før du monterer, ellers blir det vanskelig å få tett. mvh Lars
ehrnst Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 jeg har olje i forbrenningskammeret på min b23 med mls. har ikke borret opp og limt skikkelig mellom lagene jeg heller da det var det ingen som gjorde når jeg handlet hehe. Skal prøve å få av toppen idag så kan jeg se hvordan min ser ut. Min lekker på syl6
325ixturbo Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 Dette sa de til meg: du ska limma mellan varje lager med loctite limmet. Sen dra 40nm, låta den stå nån timme. Sen ska du dra 82nm, varmköra sen dra efter 94nm! Dette var til m20. Det er veldig viktig at blokk og topp er planet når man bruker mls, og at overflaten er fin nokk, det er veldig strenge overfalte krav! Sikker på at du ikke hadde tenningsbank da? det var slik jeg gjorde det med min første mls, men den holdt ikke tett da heller, og da lade jeg kun 0.5bar, og ja topp og blokk er tett
325ixturbo Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 O-ringe isdedenfor har hørt mye dårlig om mls på m20. Erfaring mann, jeg har kjørt med mls i 2 år uten problemer, delte motoren etter en sesong og monterte igjen med samme pakning, uten noen problemer. Feilen her kan fort være at tiltrekkingsprosedyren er feil, men du skal demontere de 3 lagene og lime med loctite 3080 før du monterer, ellers blir det vanskelig å få tett. mvh Lars hvor mye ladder du da? har gjort alt etter boka første gangen, men med den nye pakninga fikk jeg anbefalt og ikke dele pakningen hadde kun på loctite 3020 på over og under siden da holdt den lengre, tiltrekkingsprosedyren er gjort i helhold til ppf sine anbefalinger,, jeg har for meg at pakningen røyk uten fullgass mente det skjedde når jeg kjørte rolig før jeg skulle parkere, da steig tempen
325ixturbo Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Skrevet Mars 27, 2008 snakka med noen som selger cometics mls og di skal ikke deles eller limes, men di er 5 lags,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå