benger Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Hei, Siden vårværet begynner å snike seg frem, benyttet jeg sjangsen til å ta noen nye bilder av min ganske nyinnkjøpte E46 320Ci. Bilen er meget strøken med to tidligere eiere før meg. En kvinne i Tyskland(fullt servicehefte), og en eier i fra Bergen som har hatt den i to år før jeg tok over den. Bilen hadde nylig gjennomgått Inspection 1 og Eu-kontroll uten feil eller mangler. Av utstyr kan det nevnes: -El soltak i glass -Digitalt aut.klimaannlegg -4x el.ruter -Anthrasitt sportsstoler -Girkule i skinn -Blank sorte int.lister -Lyspakke -Kromma enderør fra fabrikk - byttet til Sebring. -BMW Business CD-spiller /m MP3. [Alpine] -Midtarmlene -Div oppbevaringsrom -Delt nedfellbar bakseterygg -16" org. kryssekefelg med vinterdekk -8,5x18 CSL replika. 235.40.18 Sikkert noe jeg har glemt, men har fått med det meste. Sebring bakpotte og KN performance-kit. 12" JBL basspakke i bagasjerommet. Org Business cd spiller med MP3. Noen bilder: ...og et par bilder i svart/hvitt Interiør Bilen var ikke helt nyvasket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 hmmm... gjort det samme som meg du... gått fra e34 til e46.. temmelig fin overgang det gett.... jeg gjorde det for ca 4 månder siden, har ikke angret ett sekund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Får mer og mer sansen for E46 Coupe om dagen Gratulerer med fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Gratulerer da, ser velholdt ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Gratulerer med en fin E46 Coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Takk for koselige tilbakemeldinger Denne er velholdt, 2 tidligere eiere før meg. Bilen skal holdes godt vedlike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 grattis! får mye glede av den der! jeg hadde samme sort, en 00`E46 320 coupe.sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 kjempefin bil, med riktig farge og jeg har gjort et par små forandringer med min coupe, du kan jo ta en titt.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Det eneste du mangler er en sort, justerbar Air Force-vinge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 kjempefin bil, med riktig farge og jeg har gjort et par små forandringer med min coupe, du kan jo ta en titt.. =) Fargen gjør seg bra på de bilene her, sikler etter felgene dine Tror heller jeg går til innkjøp av en liten bagasjeromslist, ellers har jeg litt lyst på nye rygge/tåkelys (facelift lyktene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 Har nå lagt til nye bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 Lurer på om det blir en ny bakpotte til bilen når feriepengene kommer inn. Har sett meg ut en Scorpion effektpotte fra Koed til en grei pris. Noen som har erfaringer med Scorpion? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Veldig fin bil! Ser det står -4x el.ruter . Går de bakrutene opp elektrisk og? Har ikke peiling på e46 coupe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 Takk for det! Rutene bak åpnes utover i bakkant. Blir nesten som vinger. På samme måte som soltaket kan løftes opp noen cm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Aha, fint med lufteluke da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå