///Mysild Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 -har en orginal bakfanger i diamantsvart (uten diffusor) -har midtkonsollen som har kassetboks (kan lett fjernes) -noen vindusbrytere -grøftelys/tåkelysbryter -en bryter til takluke (vet ikke om det er lys i bryterene, men de funker) -lista over skiltlysene (diamantsvart) -to hvite blink til front på sedan (førerside begge to) -1 FK AE lampe med sort bakgrunn til førersiden -plastdeksel til orginalspeile på passasjersia -har også to grøftelys, men er en del steinsprut (orginale) og ei ramme -to hvite blinklys til siden på bilen (høyre og venstre) pris...!? bud! men ikke skambud, men ikke for mye heller! bakfanger... diffusor er ikke med lister følger med, også innerfanger om ønskelig... men den veier en del
Tronstad Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 hvor mye for bakfanger ? aner ikke hva diffusor er men ! : / enlighten me
djscream Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 diffusor er en del av nedre del av bakfangeren som kan taes av, for å få m3 looken på en orginal bakfanger fra ekst 320.. om ønskelig så har jeg den liggans å støve ned !
///Mysild Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 diffusoren er den lille kanten helt nederst... den stod ikke på når jeg kjøpte bilen, så jeg fikk en med "m3" look... men har smelt på m3 fanger nå, og den lista er solgt... pris... hmmm... vet ikke hvor mye den er verdt... 400-500 kanskje... men den er helt vanlig... slik som står på bilen fra før tenkte bare å selge den hvis noen har feks fått en sprekk ol i sin... men ca 4-500... helst nærmere 500
-Sammy Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 HVA ?! skal du ikke høre på kassetter mer ..? og jeg som trodde du var kul hadde laget ny technokassett til deg og alt..
-Sammy Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 aha.. da er det godkjennt bynte å tvile et øyeblikk der.
bunshi Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Hvor mye for midtkonsoll? Du selger da hele midtkonsollen, som el-vindusknappa sitter i? ..Så jeg ikke bare kjøper kassettspillern din liksom. haha..
///Mysild Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 nope... må nesten ha det selv... hehe... er den delen fra askebegeret bak og fram til varsellysknappen
AlXz Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Ikke noe mulighet for transport mot Oslo? (Spydeberg??) Eller kjenner noen som kjører lastebil elns?
///Mysild Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 diffusoren koster ikke mye... de skal ha 100 kroner her nede for en på høggern... alXz: kjenner en som kjører lastebil, men ikke så langt opp...
Loffen Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Misforsto deg visst. Trodde du hadde "M3"-innsats til org fanger.
///Mysild Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 nope, har nok ikke det... derfor jeg skrev "innsats følger ikke med" hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå