Morbus Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Sitter å lurer litt på om jeg skal selge unna prosjektet.. Er en 1988 535ia som er ombygd til manuell på verksted (har kvittering på dette) Bilen er veldig rusten i kanaler, og disse må byttes, også noe rust på innerskjerm. Har komplett sportskinn med el justering, v8 front, nylakkert M5 frontfanger, nye skjermer forran som er nylakkert. Bilen er diamantsvart, har 18" alu sommerfelg, og stål på vinterhjula. Trenger EU kontroll, eneste feil som ikke er utbedret fra forrige mangelapp er rusta, starter og går. Lurer litt på hva jeg kan få for denne. Kun vurdert til salgs Bilder kommer i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 hmmm, ka pris hadde du sett for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 du kommer til å tjene mer på å selge i deler ! Meget interessert i V8 front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 Pris tja.. derfor jeg lagde posten for å se hva noe slikt kan være verdt. Har jo nettop fått tilbake deler fra lakkering, så er jo i utgangspunktet instillt på å få den strøken for ha den selv, evt selge seinere. Men økonomien sliter hardt nå, så jeg lurer på hva jeg kan få for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 har ikke automatkassa liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 2500,- for v8 front 6-10.000 for motor 2-3 for girkasse over 7.000 for sportskinnet. 2-3000 for framfanger Så har du vel en del ekstrasaker i den og, div. ekstrautstyr som kjørecomp etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 har ikke automatkassa liggende? Ble byttet før jeg fikk den.. automatkassa var vist gåen også. Hoem, klart at når man selger det i deler så blir det penger ut av det.. Men da er det det ¨å få solgt det da.. Hvis jeg kun får solgt f.eks front, så står jeg der med en bil uten front, slik at det blir vanskelig å selge bilen hel, og resten av delene er vel ikke så ettertraktet at jeg kan regne med å selge alt i deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Km stand på bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Husker ikke, en stand mellom 200 og 250 tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 får ikke akkurat alverden når d er et prosjekt, men du får vel kanskje noen kr mer en hva du selv ga for den synd å selge den da. men penger må man ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 hva syns du selv den er verdt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Bilder sier med enn tusen ord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Ser ikke ut til at det blir salg av den, hvertfall ikke på en stund.. Fikk tatt en del rust på den i helgen, så nå er den straks klar til å få på skjermer, fanger og panser.. Mangler bare å sveise rust i kanalene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg