Gå til innhold

e34 535i prosjekt vurderes solgt


Morbus
 Share

Anbefalte innlegg

Sitter å lurer litt på om jeg skal selge unna prosjektet..

Er en 1988 535ia som er ombygd til manuell på verksted (har kvittering på dette)

Bilen er veldig rusten i kanaler, og disse må byttes, også noe rust på innerskjerm.

Har komplett sportskinn med el justering, v8 front, nylakkert M5 frontfanger, nye skjermer forran som er nylakkert.

Bilen er diamantsvart, har 18" alu sommerfelg, og stål på vinterhjula.

Trenger EU kontroll, eneste feil som ikke er utbedret fra forrige mangelapp er rusta, starter og går.

Lurer litt på hva jeg kan få for denne.

Kun vurdert til salgs

Bilder kommer i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris tja.. derfor jeg lagde posten for å se hva noe slikt kan være verdt.

Har jo nettop fått tilbake deler fra lakkering, så er jo i utgangspunktet instillt på å få den strøken for ha den selv, evt selge seinere. Men økonomien sliter hardt nå, så jeg lurer på hva jeg kan få for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke automatkassa liggende?

Ble byttet før jeg fikk den..

automatkassa var vist gåen også.

Hoem, klart at når man selger det i deler så blir det penger ut av det.. Men da er det det ¨å få solgt det da.. Hvis jeg kun får solgt f.eks front, så står jeg der med en bil uten front, slik at det blir vanskelig å selge bilen hel, og resten av delene er vel ikke så ettertraktet at jeg kan regne med å selge alt i deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut til at det blir salg av den, hvertfall ikke på en stund.. Fikk tatt en del rust på den i helgen, så nå er den straks klar til å få på skjermer, fanger og panser.. Mangler bare å sveise rust i kanalene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...