Delousion Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Har bimmers siden blitt veldig treg i det siste, eller er det bare meg?
Delousion Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 Hehe, godt å høre Har 10mbit linje, så det burde liksom gå greit, hehe
kristian08 Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Har 15mbit linje, og JA det går veldig treigt til tider..
ingard Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Hehe, jeg skulle til å si at du burde søke først (for dette er ikke første gang), men det går så tregt, at du er tilgitt
Muren Motorsport Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 hørte noe styr om att gunnar mista tyggisen i serveren ja..
Bare_egil Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 jeg synjeg hadde problemer med siden tidligere, men etter at jeg byttet fra ie til firefox har jeg ikke hatt noen problemer i det heletatt..
Hakon Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 Et tips er å åpne flere vinduer samtidig og la de loade mens man leser. Da blir problemet mindre merkbart. Jeg tror vi skal være glade bimmers i det hele tatt eksiseter og takke de som gidder å holde det ved like.
Delousion Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Et tips er å åpne flere vinduer samtidig og la de loade mens man leser. Da blir problemet mindre merkbart. Jeg tror vi skal være glade bimmers i det hele tatt eksiseter og takke de som gidder å holde det ved like. Selvfølgelig! Var jo ikke ment som kritikk, langt derifra. Men ville bare sjekke at det ikke bare var MIN linje som var treg eller noe her Ps: Som sagt ovenfor; liten takk til di som orker/gidder å holde bimmers i gang
bmw530d99 Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Klart at vi er glade for Bimmers! Men kanskje vi ble enda gladere dersom sidene ble litt raskere. Jeg kunne godt tenke meg å betale en liten sum for å at forumet gikk litt raskere, om det hjelper?
Sir Hofstad Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Klart at vi er glade for Bimmers! Men kanskje vi ble enda gladere dersom sidene ble litt raskere. Jeg kunne godt tenke meg å betale en liten sum for å at forumet gikk litt raskere, om det hjelper? Vært tatt opp tidligere. Noe av årsaken til at det kan gå treigt er at folk legger ut: "Hvorfor går bimmers treigt" tråder hver uke...
aloebiz.net Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Kan ikke Gunnar og styret her ta litt tak i det da? Forumet er tregt og slik skal det ikke være.. jeg selv mister lysten på å surfe her når det går så tregt og det går meg på nervene... Kan vel ikke våære sååå vanskelig å fikse dette??? En liten kronerullring fra medlemmene her er ingen problem å få til tror jeg I det siste tar det 20 -30 sek for å loade en side.. det er ikke bra nok... La dette supre forumet få en oppgradering så det kan fortsette å være supert og bli enda suprere i fremtiden!! Det vil definitivt ikke gå raskere med tiden om ingenting blir gjort hvertfall... Noe av årsaken til at det kan gå treigt er at folk legger ut: "Hvorfor går bimmers treigt" tråder hver uke... Den kunne du spart deg for... Liker ikke tendensen til "ansvar"sfraskrivelse som det er en tendens til her nå merker jeg.. Kunne dette være noe å vurdere? http://www.mugajava.com/unlimitedplan.asp
Dr_S Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Jeg teller 24 stk sponsorer her inne. Kan ikke inntekten fra disse (regner med de må betale for seg) gå til ny server da? Etter det jeg kjenner til, trengs det ny hardware.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå