Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Et tips er å åpne flere vinduer samtidig og la de loade mens man leser. Da blir problemet mindre merkbart. Jeg tror vi skal være glade bimmers i det hele tatt eksiseter og takke de som gidder å holde det ved like.

Skrevet
Et tips er å åpne flere vinduer samtidig og la de loade mens man leser. Da blir problemet mindre merkbart. Jeg tror vi skal være glade bimmers i det hele tatt eksiseter og takke de som gidder å holde det ved like.

Selvfølgelig! :D Var jo ikke ment som kritikk, langt derifra. Men ville bare sjekke at det ikke bare var MIN linje som var treg eller noe her :)

Ps: Som sagt ovenfor; liten takk til di som orker/gidder å holde bimmers i gang :D

Skrevet

Klart at vi er glade for Bimmers! Men kanskje vi ble enda gladere dersom sidene ble litt raskere. Jeg kunne godt tenke meg å betale en liten sum for å at forumet gikk litt raskere, om det hjelper?

Skrevet
Klart at vi er glade for Bimmers! Men kanskje vi ble enda gladere dersom sidene ble litt raskere. Jeg kunne godt tenke meg å betale en liten sum for å at forumet gikk litt raskere, om det hjelper?

Vært tatt opp tidligere.

Noe av årsaken til at det kan gå treigt er at folk legger ut: "Hvorfor går bimmers treigt" tråder hver uke...

• 2 weeks later...
Skrevet

Kan ikke Gunnar og styret her ta litt tak i det da? Forumet er tregt og slik skal det ikke være.. jeg selv mister lysten på å surfe her når det går så tregt og det går meg på nervene...

Kan vel ikke våære sååå vanskelig å fikse dette??? En liten kronerullring fra medlemmene her er ingen problem å få til tror jeg ;)

I det siste tar det 20 -30 sek for å loade en side.. det er ikke bra nok...

La dette supre forumet få en oppgradering så det kan fortsette å være supert og bli enda suprere i fremtiden!!

Det vil definitivt ikke gå raskere med tiden om ingenting blir gjort hvertfall...

Noe av årsaken til at det kan gå treigt er at folk legger ut: "Hvorfor går bimmers treigt" tråder hver uke...

Den kunne du spart deg for... Liker ikke tendensen til "ansvar"sfraskrivelse som det er en tendens til her nå merker jeg..

Kunne dette være noe å vurdere? http://www.mugajava.com/unlimitedplan.asp

Skrevet

Jeg teller 24 stk sponsorer her inne. Kan ikke inntekten fra disse (regner med de må betale for seg) gå til ny server da? Etter det jeg kjenner til, trengs det ny hardware.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...