SiLvEr_ Skrevet Mars 26, 2008 Skrevet Mars 26, 2008 er det noen som har noen erfaringer med han og det firmaet? litt skeptiskt når de krever forskuddsbetaling. http://www.mamut.net/vwbustuningshop/
tuned Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 vwbustuning / koolart / Martin Sandvik har jeg handlet en god del utstyr av og kan trygt anbefale han. Har betalt forskudd til han flere ganger ,og alltid fått det jeg har bestilt.
hagenisse Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 litt skeptiskt når de krever forskuddsbetaling. Små en-manns-firmaer må gjøre det innimellom. Begrenset hvor mye penger man sitter på og er det spesielle deler er det rimelig kjipt å bestille opp - så skal ikke kunden ha det - og man sitter der med noe man ikke får solgt..
tuned Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Helt riktig. er ikke gøy å bli sittende på en hel masse deler som en eller annen hadde veldig lyst på helt til giroen kom... Samtidig som jeg skjønner at folk er forsiktig med forskudds betaling siden ikke alle firmaer eller er like seriøse desverre... Men som sakt martin er alle tiders å handle med.
koolart Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Takker for posetiv omtale. har nå registert meg på dette forum også. Det jeg skaffer som kan være inntrssant for Dere er Alt Brock felger. sjekk ut www.brock.de Skal prøve å ha de beste prisen og de raskeste leveringen, Får Brock felger direkte fra fabrikk, ingen mellom ledd. Kan tilby Dere som medlemer 10% Noen pris eks finner dere på www.koolart.no send mail på martin@vwbus.no for raske svar på Deres spørsmål.
koolart Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Skaffer også alt av lamper fra www.dectane.de til de beste prisene. send dele nr på mail martin@vwbus.no
koolart Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 E-30 sort kr 2500 pr par. E-36 Lim og compact kr 1900 dette kun noen eksempler sjekk ut www.dectane.de og se på dele nr, send dette til meg om det er noen der ønsker priser på martin@vwbus.no
tuned Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Har du begynt å utvidde butikken til andre merker også nå Martin Eller har folk sluttet og koste på folkevogn bussene sine nå
koolart Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Har du begynt å utvidde butikken til andre merker også nå Martin Eller har folk sluttet og koste på folkevogn bussene sine nå neida, bus markede går bra det, men så lenge jeg allerede handler fra stedet som brock.de og dectane.de så kan vi prøve å utvide litt. bare det ikek blir for mye. Håper da at folk kan lete seg fram selv på sidene så lenge jeg ikke kjenner BMW så godt. Målet mitt er jo alltid å kunne tilby produkter til gode priser. handler nå bare av store aktører i markedeså er vi sikre på å få det vi betaler for pluss at reklamsjon er enklere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå