Gå til innhold

1998 520IT sportskinn+++billig! Er her fortsatt!Eller 520IAT

magnus28
 Share

Anbefalte innlegg

Dere som ringte: Ring igjen!

Han som skulle ha bilen har jeg ikke hørt mer fra :evil: ,så da legges den ut igjen. MÅ BORT KJAPT!!

Den SVARTE går for 99000,- ut dagen i dag!!! Vær rask! Må bort!

ELLER en 1998 520IAT som er svart med svart skinn. Denne har også takluke(!) i tillegg til klima, tiptronic, PDC, servotronic, multiratt i skinn MED VARME, CC, nivåreg., el.vindu, speil, ASC, automatisk blendbart speil, varsel om dekkslitasje, tåkelys, varmeseter, org.CD spiller i dasj+++ Nyservet og eu godkjent.Bilen har standardrust på bakluke. 175000km.Pen og bra bil! Mye er skiftet. Pris: 105000.- BILLIG!!

Den SVARTE går for 99000,- ut dagen i dag!!! Vær rask! Må bort!

Exceutive utgave med alt utstyr.Sølv met og sport skinn. Det er til og med orginal fjernstyrt varmeanlegg og varme i ratt! Gått kun 150000km. Bilen har standardrust på bakluke. Alle servicer fulgt. Går nå for 105000.- og det er billig! Ring 91111222 for mer info.

Årsavgift er betalt på begge!

En av disse må Selges raskt!!

ig2y7qq1nuyeikq7xnvh.jpg

ys5c5fy0t2y69dwciahj.jpg

cwzh91eh44hp3hvhex33.jpg

ab5leysac9l5up83s3in.jpg

gzfg2y9hwmnca8fjl4r1.jpg

8z34bs8tprj4z2pa1lfl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er en som skal i banken i dag for å ordne finans, men den er ikke solgt før jeg hører fra han igjen. Må nesten vente på det.

Såvidt jeg vet er ikke sportsetene til BMW elektriske. Har iallefall aldri sett det. Tv/navi er det ikke. Helt unyttig er det og da analoge tv signaler blir stengt og navigasjonen er utrangert for lenge siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...