Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har funnet tak i 17x10 brock b1 felg te biln min, de har stått på en audi s2 coupe, vil de passe over på min, bimmern min e senka 40/40,

å så har eg funne meg nån 16x9,5 samme greia, de har sittet på en golf 2, så no lure eg bare på ka som vil passe å ikkje, har ikkje kjøpt de, men treng særiøst sommer felger snart!

Skrevet

heisann...sikkert på at det ikke er 9x16...det hadde jeg på min e30 og det går greit men det blir enn del dekkslitasje men felgene er gromme på e30......får kankje litt subbing me folk i baksete......men det må mann rekne med:) må passe på at felgene er 4x100 vist du kjøper brukt

Skrevet

ja e vel sekkert 9x16,, baksete problem slipp eg sia bakstea e kasta å kommet litt bilstereo der,, joda e 4x100 bolt,, ska få prøvd de 17x10 no snart, så da får mann vite det,

Skrevet

ok hvor brede er dekkene da??

trur gjerne du får litt problem me bredda på felgane...spørst innpress.... felgene mine va vertefall berre akkuratt at eg kunne bruke framme dårli klaring til fjørbeine kan men si:)

men du får prøve de på og sjå

Skrevet
audi har vel 4-108.

bare på gammel audi 80 90 eller no dem ha 4-100

joda,, dem har vesst vært på en Audi 90, men har prøvd 17" idag,, det funka dårli :(

de 17" eg prøvde va det 8 hull, så da er det førr 4-100 å 4-108, men men,

ska få prøvd 16" brock i hælga trur eg,, dem ska etter det eg fant ut idag passe, håpe!

Skrevet
Har bestilt meg brock 9x16 til E30`en jeg og. Er spent på hvordan de passer og om jeg må valse.

Gi beskjed når du har testet 9x16 da! :)

Okey,, trurdet blir på grensa me9x16,, håpe eg slipp den valsinga,, men trengs det så lage eg meg valsa på jobb å fikse den biffen!

men ska si ifra!

Skrevet

9x16 går fint på e30. kommer helt ann på hvilket impress selfølgelig og hvilken dekk dim du velger. jeg kjører 9x16" rundbaut på min e30. den har et 14 og 215.40.16 dekk på for og gå klar av hjulbuene. bilen min er også senka 120mm. men noe lavere enn et14 kan du ikke ha og 225.40 blir akkurat litt for stort, hvertfall på bilen min. jeg har kun falsa inn kanten på buene på min, ikke valsa noe.

mvh

Thorbjørn R

• 1 month later...
Skrevet

eg har 17 ganger 7.5, slippe spacer og valsing...subber litt med 215 og 45 i profil, skal skifte til 40...håper det funker...

btw, min er senka 40mm...

Skrevet
eg har 17 ganger 7.5, slippe spacer og valsing...subber litt med 215 og 45 i profil, skal skifte til 40...håper det funker...

btw, min er senka 40mm...

Er nok 8,5x17 du har da brock b1 ikke finns i 7,5x17. Da med eneste alternative innpress på 13.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...