635csi Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Er den fangeren fortsatt til salgs fra side 1? Denne du tenker på? I såfall så finnes den på "lagret" ennå ja Hvor mye hadde du i såfall vært villig til å gi for den da? Tror den kostet rundt 3k da den ble innkjøpt, men vi tar imot bud her. Regner ikke med å få igjen det den har kostet for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Det var den jeg tenkte på ja! På signaturen min ser du jeg har skrevet Audi A4 Turbo Sport Quattro. Til den hadde jeg sprett nytt styling kit av ABS plast. Jeg byttet bilen i en 325 Turbo. Og da fikk jeg igjen bare 1/3 av det jeg hadde betalt for plasten. Så jeg byr deg 1`000 + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Tja, 1000,- var jo i knappeste laget det da syns jeg. Men dobler du så har vi en deal Blir jo litt prakk med å pakke inn forsvarlig også da tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Jeg ser den! Men jeg skal bruke 20 lapper på motor`n min nå i september.. Så da må jeg vente i ca 5 uker fra nå, og da kan jeg ta den for 2`000,- inkl frakt! Jeg ser du har hatt den for salg lenge, så hvis du "gidder" å vente litt til, så får du en fin pris + at fangeren endelig blir borte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Det er broderen som skal selge den, så for meg har det ikke så mye å si hvor lenge den ligger her Bare å si fra når du trenger den det, så får vi sikkert til en grei deal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Har du kromfangeren til preface enda? Kan den sendes? Evt hvor holder du til? Google maps fant ikke nordmøre;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Har du kromfangeren til preface enda?Kan den sendes? Evt hvor holder du til? Google maps fant ikke nordmøre;p Tror ikke jeg har igjen noen cromfanger nei dessverre. Nordmøre ligger forresten i Møre & Romsdal, ganske sentralt i Midt-Norge egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Det er broderen som skal selge den, så for meg har det ikke så mye å si hvor lenge den ligger her Bare å si fra når du trenger den det, så får vi sikkert til en grei deal Spørr bror din da om prisen er Okey? 5 uker, 2000kr! Jeg er seriøs, og holder det jeg sier! God natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Skal høre med ham, så ordner det seg sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joar_92 Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 har du LE leppa enda? pris? er det for 325, alså med opning til oljekjøler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 har du LE leppa enda? pris? er det for 325, alså med opning til oljekjøler? LE-leppa er nok solgt ja Tror bare jeg har en original leppe til preface igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå