tromst Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Selger Audiobahn basskasse som er orginalt bygd av Audiobahn. Basseran er på 12" og totalt 800 watt, er også med en audiotop forsterker som jeg har brukt til basseran. Den er av ukjent størrelse men har fungert helt fint for meg. Basskassa har også innebygd blått neon lys med speil i bunn og plastdeksel foran. basskassa er trekt i grått. basseran spiller bra og kassa er tøff å se på, men passet ikke mitt behov i bilen grunnet plass. Forsterkeren er som sagt fra Audiotop og det er en 2 kanaler. basskassa er litt støvete på grunn av at den har stått rolig ei stund, forsterkeren brukes daglig i bilen min, men jeg trenger en forsterker til frontsett osv så selger derfor med den forsterkeren ettersom jeg har bestemt meg å kjøpe en 6 kanaler til hele stereoen. Basskassa kostet 4500 kr ny, og da uten forsterker. Mål av kassa: 38 cm høy 46,5 cm bred i bunn 30-30,5 cm bred på toppen 78 cm lang Still spørsmål hvis det er noe du lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tromst Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tromst Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 ingen som er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tromst Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 En fordel å ha med mål på kassa, i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tromst Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 En fordel å ha med mål på kassa, i grunn. Ja, sorry. Gikk litt fort når jeg la den ut. skal legge ut mål straks, en kompis lånte den i går sjø, ettersom det ikke var den største interessen i den. men legger ut mål så fort som mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tromst Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 Hvor holder du til? Bor på Tynset, Hedmark ca 5 mil sør for Røros. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tromst Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 En fordel å ha med mål på kassa, i grunn. Lagt ut måla nå Mål av kassa: 38 cm høy 46,5 cm bred i bunn 30-30,5 cm bred på toppen 78 cm lang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tromst Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tromst Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 selges for 1500 uten forsterkeren nå! selger ikke under, da beholder jeg den heller sjøl! så hvis noen er int så si fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eviltoy Skrevet Mai 19, 2008 Share Skrevet Mai 19, 2008 Mange Watt rms er forsterkeren på?? Og eventuelt pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå