Gjest Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Sommeren nærmer seg, og jeg har dratt fram gobilen fra garasjen:) Desverre er den ikke helt i topp stand siden girkassen fjusker litt i ny og ne, samt at motoren er litt trøblete. Derfor blir det mest sannsynlig ombygging til M3 iløpet av de nærmeste mnd. Om noen driver med slikt så er det bare å gi meg en PM;) Uansett, en herlig bil dette. Nylakkert i lemans blå metallic med 20% perlemor. Skiftet hele interiøret, gulvteppe m.m fra 96 mod M3 cab. Får du ikke vaderstoler org. i m3 cab? noen som vet? Påkostet gigantiske summer, som ser ut til å ikke ta noen ende om det blir m3 prosjekt.. hehe.. men bilen er meget spesiell, og blir ikke solgt! Trenger nye felger og litt senk her å der:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Nydelig bil Skikkelig pen farge. 325 cab er digg om sommeren! Herregud som jeg savner min. Skulle aldri solgt den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Utrolig fin cab, med en lekker farge! Vaderstoler kom ikke orginalt i cab så vidt jeg vet, men de passer ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Takktakk:) denne skal ned til SS Performance om en tre ukers tid.. da blir det M3:) Klarer ikke å kvitte meg med denne bilen nei:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 3.0 eller 3.2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Det blir nok 3.0, er en del dyrere å bygge om til 3.2.. bader desverre ikke i penger for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Blir nok morrobil uansett Hvor mye tar SS for forvandlingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 75 000 + moms ca.. Er ikke grisebillig akkurat, men det er proffe folk som vet hva de gjør. Og om jeg skal sette istand drivverk,motor,girkasse osv på denne bilen blir det fort 20-30 000 det også+arbeid.. derfor tenker jeg at det er like greit å dra på med litt M deler;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Høres mye ut, men en hel m3 delebil koster jo litt det også og det er jo noen dagers arbeid så ikke helt avskrekkende pris igrunn. Men hvis du kan skru litt sjøl er det jo et fint vår prosjekt da:) Skal igang med det samme til sommeren sjøl, glder meg som en unge til å komme igang. Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Ja, kunne sikkert fått det billigere osv osv.. men med tanke på at det er fagfolk som skal gjøre jobben så er det ikke så ille. Har ikke tid i verden til å tenke på å ta en slik jobb selv, og det er ikke så lett å finne noen som bygger om slike prosjekter heller. Men tror det blir veldig bra til slutt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Kul bil. Det er vel ikke så lett å selge sin BMW Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Fin bil du har... Hehe, nei! Er ikke veldig lett å selge sin bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Det ble desverre ikke M3 av denne, men har fått fikset girkassen å fått liv i motoren igjen:) Kjempegod bil:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Jaja, 325 motoren går da ikke så dårlig den heller Har ikke prøvd den med automat, men den må no flytte seg likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Noen som har peiling om hva jeg kan forvente å få for denne bilen? Har en liten brist i leppa fremme, + en liten skade på ene skjermen.. ellers strøken i lakk. Motor og girkasse virker greit, men litt plukk ellers.. blinklys virker ikke venstre side, cab lekker litt, falmet cab, litt små-slitt interiør.. ikke setene, de er nye! .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå