Reset Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 hei. på min e30, 320i, så står temperatur måleren og hopper i fra kaldt til varmt! er dette noe kjent problem på e30 ? såg en film av en e30 på nett en gang, der også var det slik! og varmlufts vifta funker kun på 1 og 2.. men ikke 3? hva kan det være? mvh Ole Løvik Reset.
Heen Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 at tempmåleren din er jojo er ikke godt å si, kan være selve måleren. Den er enkel å skifte. skru ut skruene bak på instrumentet og løft av ytterste delen, deretter løsner du en liten mutter som du ser er festet til måleren. Om det er temp sensor, så vil det kanskje være dødt eller fullt utslag? Det må noen andre få svare på.. At varmluftsvifta ikke fungerer kan være motstanden på varmeregisteret eller selve bryteren som du vrir på. Slik jeg ser det hvertfall.
Reset Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Skrevet Mars 27, 2008 okei den står ganske stabilt som oftest, men av og til, lever den sitt eget liv.
Heen Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Hvis den er stabil til vanlig, men fyker opp og ned til tider høres det ut som dårlig kontakt. start bilen og kjør den varm. plugg av den brune eller den blå føleren, så ser du fort hvilken det er. Håper det løser seg for deg
Bmwfanatic Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 veldig vanelig feil, min er også sånn.. du må skru ut instrumentet og stramme skruene bak måleren.. er 99% sikkert dette, har fikset 2 e30'r og en e28 sånn
Reset Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Skrevet Mars 27, 2008 ja håper jeg også har akuratt funnet lekasje i slangene\vannpumpa også nå :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå