Willersrud Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Har komplett skinnintereør til E39, fremstår som strøkent. Har også cdspiller, mid display, dører, skjermer, fangere, brytere og releer ++ til e39 http://finn.no/finn/bap/object?finnkode ... T.svl=Link BILDER på finn Ta kontakt på pm, sms eller ring. 99366573, Stian@willersrud.no
Bmw_e39 Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Heisann, er det en helt vanlig fanger til e39 du har? den vanlige som er på 96 - 00... eller har du facelift fanger eller m5 fanger?
steffen- Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 åssen er cd spiller? fattern har sånn hel greie med kasset. men ser ut som det ikke går an og bare bytte den kasset delen. ser ut til og må bytte hele shiten : S åssen er den du har?
Delousion Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Heisann! Var innom å såg på det der skinnintreriøret, og lurer på om du mente at det er vindus-sveis framme, like de som er bak? (Manuelle hadde du skrevet?) Har selv manuell sveiv bak, og el-sveiv forran.. Ble litt sånn der... kukete dette, men du skjønner vel
The_transporter Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 hei jeg som ringte deg tidligere i dag sender deg en utfyllende liste på mail jeg.. trenger somsagt mye deler igrunn )
The_transporter Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 takk for en hyggelig handel god pris fikk lagt alt inn i stua hehe ble litt trangt.. men da får jeg vasket alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå