tikkakjell Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 Jaja, Felli..Kan ikkje gjera anna å gratulera Nydelig bil, da e best du passe fint på an..Eg e heimom jevnlig, å då komme eg te å ta stikkprøver Setene ser jo ut som de er nye etter den behandlingen du har gitt de. Kor har du handla da settet der?? Du får ha lykke til vidare, så snakkes me takk for da kai, på tide du får deg ein ny e-30 og stoffet eg brukte kjøpte eg på eidsvik kjøpte og nåke greie til plasten i bilen, men blei så jævli blankt att eg ikkje ville pruke de på dachbordet, men blei veldig bra ellers i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 fy faen. Den der va drit deilig... Sattsa på noken andre felga. bbs rs / rm di hadde sklid rett inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikkakjell Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 syns dei felgene som står på bilen er passer fint til bilen eg, stil reint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Gratulerer med nydelig E30 Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå