mAZE Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 www.bimmers.no hed/opp lokallag ------------------------------------------- Bilder fra siste treffet på Hamar kommer om litt... Hvor og når: --------------- Kommer til å gjøre det samme som i fjor. Oppdatere med bilder og diverse fra hvert treff gjennom året. Hvor Dekksparking: Dette kommer senere. Hvor Mat: Dette kommer senere. Men vil tro San Marino ja... Når: Kl 1800 - 4 semptember 09 neste treff: Gjøvik - 4 september 09 Lillehammer - 2 oktober 09 Bilder fra tidligere treff: -------- 2008: Fra Vikingskipet på Hamar 23.04.2008: HER Fra Statoil på Mjøsstranda, Gjøvik. 10.06.2008: HER Fra Vikingskipet på Hamar 08.07.2008:HER Fra Plantasjen på Gjøvik. 26.08.2008: HER 2009: Fra Vikingskipet/San Marino på Hamar. 17.04.2009: HER -> Fra Plantasjen på Gjøvik. 08.05.2009: HER -> Fra Vikingskipet på Hamar. 07.08.2009: HER -> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Jeg kommer hvertfall. håper oppmøte blir bedre denne gang enn sist Treffe er ikke en Aprilsnar folkens. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Forhåpentligvis blir dette siste innetreffet, og kanskje vi kan få til noe på feil side av Mjøsa neste gang. Feil side du Hadde vært fint å tatt en tur, men tror faktisk jeg ikke har mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 hehe.. Men vi er jo heldige begge to Haug.. For du ser jo faktisk over på rett side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Æsj,hvorfor kunne det ikke vært tirsdagen etter,for da skal jeg på gjøvik på MR undersøkelse. Er jo ikke noe som er så gromt som å skravle,juge,skryte og fortelle om bmw-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Og du har en vanvittig fin utsikt mAZE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Da får vi se om jeg får kommet en tur.. Noen fra hamar som skal i veien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 hadde vært bra dette men tror jeg venter til bilen er lakkert og alle blinklys er montert : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Håper flest mulig kommer. er hyggelig med et inne treff å bare skravle og juge litt. Samme åssen bil man kommer i bare man kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Har planer om og reise en tur. men er det bare jeg som ikke kjenner noen som skal dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Jeg kjenner Sterketor, og han er stort sett ganske snill og grei å ha om å gjøre! mAZE er jo en skummel fyr fra de dype skoger på Østre Toten, men tror han også er ganske grei kar altså, så du kan nok helt fint bare ta deg en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Sist jeg sjekket så er ikke Bjoernar så farlig heller, kan se litt skummel ut når han får bjønnef.....a på hue og pilsen i hånda. men ellers så pleier han og være snill og grei. så som sakt over her så er det nok helt trykt å komme selv om du ikke kjenenr noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Skulle kommet jeg men jobber hele den kvelden typisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Da har dagen kommet for et nytt treff. håper flest mulig kommer i kveld så blir dette et bra treff. Ses i kveld folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Ja nei mat må en jo ha så.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå