Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi tar Hamar først ja. Og jeg har jo heller ingen bil, som passer på ett bmwtreff ihvertfall.. :) , så jeg må jo også få sitte på evt.

Forandrer litt i første tråden igjen jeg.

Å tidlig Terje? ehh.. Det er da jaggu meg snart april. Få dratt ut den gamle m3'n din og få brukt den litt. :lol:

Er du gal??? det er jo salt på veien enda. huff huff må vente lenge til. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gutter! :)

Dette hørtes interessant ut! Jeg er med om det blir nå i slutten av mars på Hamar! :D

Jeg bor selv i Sarpsborg, så blir et godt stykke å kjøre uansett, men det er jo tross alt BMW treff! :P Så jeg er lett med om det blir på hamar nå i slutten av Mars! Kan ikke i førsten av april da jeg skal til danmark :?

Håper det blir noe av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare veier på E6 nå Stramvaier ;)

Er salt i veibanen for det. hehe... Må nok vente til etter påske med bilen min gitt. men da blir den vel å se på veien. hehe

Maze vaske ja, hehe

Bare det får regnet litt så blir det så bra sa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gutter! :)

Dette hørtes interessant ut! Jeg er med om det blir nå i slutten av mars på Hamar! :D

Jeg bor selv i Sarpsborg, så blir et godt stykke å kjøre uansett, men det er jo tross alt BMW treff! :P Så jeg er lett med om det blir på hamar nå i slutten av Mars! Kan ikke i førsten av april da jeg skal til danmark :?

Håper det blir noe av!

Det er folk som kommer fra sarpsborg på treff!! Men det er skjelden at det kommer folk fra hamar til gjøvik????????? Det er ikke lange kjøreturen.

Jeg blir med vis jeg ikke har jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...