B3KK15 Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Je må si je flirer gøtt når je ser Bimmers treff på en kebab haha. EDIT: gjorde, noen endra overskrifta mens je skreiv.
Stramvaier Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Vi tar Hamar først ja. Og jeg har jo heller ingen bil, som passer på ett bmwtreff ihvertfall.. , så jeg må jo også få sitte på evt.Forandrer litt i første tråden igjen jeg. Å tidlig Terje? ehh.. Det er da jaggu meg snart april. Få dratt ut den gamle m3'n din og få brukt den litt. Er du gal??? det er jo salt på veien enda. huff huff må vente lenge til. hehe
Stramvaier Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Er jo bare veier på E6 nå Stramvaier Er salt i veibanen for det. hehe... Må nok vente til etter påske med bilen min gitt. men da blir den vel å se på veien. hehe Maze vaske ja, hehe
Joan E36 Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Hei gutter! Dette hørtes interessant ut! Jeg er med om det blir nå i slutten av mars på Hamar! Jeg bor selv i Sarpsborg, så blir et godt stykke å kjøre uansett, men det er jo tross alt BMW treff! Så jeg er lett med om det blir på hamar nå i slutten av Mars! Kan ikke i førsten av april da jeg skal til danmark Håper det blir noe av!
carlhaakon Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 da får du og maze sitte på med meg da terje siden jeg har bil som tåler litt salt
Haug Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Er jo bare veier på E6 nå Stramvaier Er salt i veibanen for det. hehe... Må nok vente til etter påske med bilen min gitt. men da blir den vel å se på veien. hehe Maze vaske ja, hehe Bare det får regnet litt så blir det så bra sa
Stramvaier Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 da får du og maze sitte på med meg da terje siden jeg har bil som tåler litt salt Ja vi må nok det gitt. hehe. Haug: ja med litt regn så begynner det å hjelpe
Warsteiner Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Hei gutter! Dette hørtes interessant ut! Jeg er med om det blir nå i slutten av mars på Hamar! Jeg bor selv i Sarpsborg, så blir et godt stykke å kjøre uansett, men det er jo tross alt BMW treff! Så jeg er lett med om det blir på hamar nå i slutten av Mars! Kan ikke i førsten av april da jeg skal til danmark Håper det blir noe av! Det er folk som kommer fra sarpsborg på treff!! Men det er skjelden at det kommer folk fra hamar til gjøvik????????? Det er ikke lange kjøreturen. Jeg blir med vis jeg ikke har jobb.
Stramvaier Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Grunnen til at de ikke kommer til Gjøvik er at de bor på feil side av Mjøsa og er sære
Stramvaier Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 hehe Prøve faktisk å hilse på deg og fruen din i går, men det var jo ingen reaksjon selv om dere sto 1 m unna meg. hehe. Så takk for den
Warsteiner Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Jeg så deg først da du gikk nedover gangen.. var så jævlig opptatt så jeg fikk ikke med meg at det var deg med det samme!! kunne liksom ikke rope etter deg heller
Stramvaier Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Hehe nei kunne ikke det. hehe. Syntes ikke jeg kunne bryte inn i samtalen dere heller. men det var det ingen av oss som var overlegene da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå