Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi sier 18,15 på statoil da. så har vi litt god tid på veien. Du kan sitte på med meg maze så det er ikke noe problem. Men da Satser vi i dag på et Knall bra treff på feil side av mjøsa da folkens. hehehe

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

to bilder fra treffet :wink:

wkwwco8wmdmra1sooera.jpg

m338ekgt05yxdsb2wan8.jpg

fikk jo selvsagt ikke tatt bilder av bila på andre sia, men bror min tok masse bilder så vis noen ønsker kan jeg få sendt de :wink:

Skrevet

Se der ja ikke dårlig at det har kommet ut bilde allerede. hehe ... takker alle som møtte opp, det var hyggelig, neste gang får vi prøve å finne på noe mere så det ikke blir alt for mye dekksparking. hehe

Skrevet

Ser jeg skulle parkert enda lengere bort. Ford rælet jeg kjørte ble med på bildet :)

Skrevet

Tok da ett par bilder jeg også, men har visst ikke orket legge de ut enda. :)

Skrevet

Ja oppmøtet var ræva..

Så neste gang: dere som sier dere skal komme....... -> KOM!!!! :D hehe

Skrevet

Vi får se det ann litt.. Å ha det for tett innpå hverandre funker ihvertfall dårlig. Da blir oppmøtet som på tirsdag. Men en gang i mnd burde vi ihverfall ha, så innen en mnd da. :) Men blir vel kanskje før, jeg får da ny bilen neste uke om ting går som planlagt, så da kan jeg kjøre selv. :)

Vi satser på å få til noe tirsdag eller onsdag om en tre-fire ukers tid? Evt en annen dag om det passer bedre for folk flest. Meg er det stortsett det samme for, så jeg føyer meg etter mengden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...