Stramvaier Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Jeg stiller så klart opp som vanlig når det er noe Bimmers jeg. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Party.!? Jeg er med hvis noen gidder å hente meg.!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 HAH! Rått. Jeg er ladd for parteeeey =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Jeg venter spent på noe bilder jeg MAZE. BBBBBBIIIIIILLLLDDDEEEERRR av den nye bilen. hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Interessant Kanskje jeg kommer en tur Ja, den nye bilen vil vi se mAZE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Den lar nok vente på seg.. Bilen altså... Mulig den har blitt kuttet ut til fordel for noe bedre. Så bilder kommer på sikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Har du kjøpt en annen bil isteden? nå skjønner jeg ingen ting gitt. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Har ikke handlet noen enda, så alt er åpent enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Har du kjøpt en annen bil isteden? nå skjønner jeg ingen ting gitt. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Ja nei du gjør fortsatt ikke det nei.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleV Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Her holdes kortene tett til brystet skjønner jeg.... Blir det blå bil denne gangen da????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Jeg blir gal i hode jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Tja, blå? Hmm.. Kanskje.. Eller ikke...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Hva skjer? får du noen gang bestemt deg? hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 får vel ta oss en tur til lena og kikke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå