mAZE Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 Var vel noe med at den bilen jeg hadde sett meg ut ikke var 100%. Så da er jeg tilbake til start, nesten.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Så det ble ikke den bilen det startet med likevel nei. trodde du sa den var helt strøken jeg etter det du sa. kan du publisere bilder av den det ikke ble a? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2008 Nei, legger ikke ut noe enda jeg. hehe.. Den var dønn strøken, men det manglet visstnok noe papirer og den var visst noe med selgeren som ikke var helt bra. Så da går søket videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Får nesten ha denne opp igjen da, ettersom jeg liksom har lyst på litt treff igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 da kommer jeg i vertfall, og er jeg heldig i mårra kjører jeg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Hehe, da får vi krysse fingerene på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 hehe ja, så kommer det vel update i mårra vis jeg ikke klarer det. klarer jeg det så er jeg vel ikke her før søndags natt for og sove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Jeg kommer som vanlig jeg vet dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 da kommer garantert jeg, ble lappen i dag gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Vil Gratulere Carl H så mye med lappen i dag. det er bra lillegutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Vil Gratulere Carl H så mye med lappen i dag. det er bra lillegutt takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Grattis så meget ja. Vil tro det er snadder.. Vet akkurat hvordan jeg hadde det for 12år, 3måneder og 21dager siden. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 har ikke så mye å stille opp mot deg med jeg da Maze men har 3 år 4 mnd og 2 dager. hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Kanskje jeg kommer... Ble litt gira på det, er jo ikke veldig langt. og er kjekt å treffe litt bimmers folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 prøve og rekke en tur ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå