mAZE Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 Spesielt oss herfra... (Da Toten/Gjøvik... hehe)
vetu03 Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Hehe, ja!! Vært forbi der noen kvelder, og sett en del bmwr.. Så ser ut som er bra gjeng med bimmere der.
carlhaakon Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 må få til sikkelig treff så det kommer litt fler biler en sist nå
Stramvaier Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Vis mange møter opp så er det ikke noe problem å lage treff. men problemet har vært vær gang at mange sier de kommer og så når treffe er så er det bare oss i den faste kjernen som møter opp og da blir vi bare 5-6 biler
mAZE Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 Synes at fler burde vise seg på disse treffene våres. Og vi burde absoultt fått til noe annet enn bare å stå rett opp og ned. Men skal vi få til noe annet, må det litt planleggig til, samt at mange er interessert. Er det noe som koster penger, er forskudd et must.
Tom-Erik ///M5 Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Får vel prøve og ta meg en tur jeg og Kommer du med BMW denne gangen mAZE?
Halvor89 Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Hva er alternativer da ? Go-Cart, Bowling(det er kanskje prøvd). Vi kan dra det ekstra langt. Tur til München på BMW-fabrikken + musèet. Har vært på musèet, men hadde vært rått og sett fabrikken og
mAZE Skrevet August 24, 2008 Forfatter Skrevet August 24, 2008 Får vel prøve og ta meg en tur jeg og Kommer du med BMW denne gangen mAZE? Jepp, gjør nok det nå gitt.
mAZE Skrevet August 24, 2008 Forfatter Skrevet August 24, 2008 Maze kommer med en stykk flott bil Etter mine kriterier, så er den da ikke flott. Men helt ok bruksstand. hehe. Funker ihvertfall helt greit.
Stramvaier Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 gleder meg til å innta pasasjer sete en liten tur da jeg desverre ikke rakk å få prøvd det da den sist gikk rundt her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå