carlhaakon Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 vart litt spinning i dag også hehe til og med terje dro spant litt. det hadde jeg aldri trodd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Sitter det S38 i den Warsteiner-dekoerte E30n? Så mAZE, du har kjøpt deg turbobørse av beste slag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Jøss, var jo endel der nå Hadde det ikke vært for møte med jobben i dag ettermiddag skulle jeg tatt en tur med sykkelen. Bra det tar seg opp litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Sitter det S38 i den Warsteiner-dekoerte E30n? Så mAZE, du har kjøpt deg turbobørse av beste slag? var M5 motor fra E34 i den men han viste ikke hvem av dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Sitter det S38 i den Warsteiner-dekoerte E30n? Så mAZE, du har kjøpt deg turbobørse av beste slag? var M5 motor fra E34 i den men han viste ikke hvem av dem Han sa det var en 3,5 liter i den så det kan nok ikke være fra E34 må nok skuffe han å si det er fra E28 M5 den motoren stammer mest trolig fra. Og forresten så spinner jeg også noen ganger. hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Sitter det S38 i den Warsteiner-dekoerte E30n? Så mAZE, du har kjøpt deg turbobørse av beste slag? var M5 motor fra E34 i den men han viste ikke hvem av dem Han sa det var en 3,5 liter i den så det kan nok ikke være fra E34 må nok skuffe han å si det er fra E28 M5 den motoren stammer mest trolig fra. Og forresten så spinner jeg også noen ganger. hehehe han sa til meg det var fra E34, men han kjøpte nok bilen bare får og kjøre hardt ikke får at han liker BMW tror jeg. hehe skal vel brukes selv om den er så pen ja men vart jo et bra treff da så må få til et slik treff før snøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Ja det kan hende men om den er fra E34 så må det være en 3,6 eller 3,8. Ja bilen må brukes litt også kan ikke bare kjøre pent. hehe Ja et treff til må vi hvertfall få til før snøen kommer så jeg får spinni litt mere. hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Det sitter en gammel E28 M5 motor på 3,5L i den E30'¨n.. Det ser jo alle som har sett motoren... Her er ett bilde jeg tok av den når jeg vurderte å handle den: Ikke akkurat vanskelig å se at dette ikke er en E34 3,6L... Og motoren har 286hk. Dessverre har jeg hørt mye dritt om bilen. Selve bilen er ok den, men motoren har dessverre fått gjennomgå en god del. Ble da anbefalt å ikke handle den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Sitter det S38 i den Warsteiner-dekoerte E30n? Så mAZE, du har kjøpt deg turbobørse av beste slag? Beste slag? vel. hehe.. Vet ikke det da. Men ja, har da blitt ei turbovogn, som dessverre ikke funker helt bra enda. Men burde bli bra iløpet av vinteren. Og en ting til Oddis: Warsteiner?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Bra oppmøte ja. Fikk omtrent bakoversveis da Terje spant med m3en =P Skal prøve å møte opp litt tidligere neste gang Kom nok litt etter de bildene som er lagt ut ble tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 du bruker får lang tid i dusjen halvor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Ja du får passe på luggen Halvor så den ikke forsvinner helt bakover. Men lurer på hva det er med folk å tro at jeg bare kjører pent og ikke leker med bilen a? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Ja du får passe på luggen Halvor så den ikke forsvinner helt bakover. Men lurer på hva det er med folk å tro at jeg bare kjører pent og ikke leker med bilen a? hehe Jeg jobba jo overtid da CAAAAAAAAAARL =P Men ja. Grunnen til at jeg tror du KUN kjører pent er fordi bilen din er 170% strøken. Men såklart. Herjer man litt med måte og ikke kjører gris absolutt hele tia så går det vel kanskje greit ? =) Bilen til Kenneth, asså "jegerbilen" er et greit eksempel på åssen en fulltidsherje bil blir. Samme med den svarte 318en som var der og slædda noen runder =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Hehe det er sant det. jeg kjører som oftes pent jeg men på noen åpne plasser noen ganger så verker det litt i høyrebeine og da e rdet ikke lett å stå i mot så da blir det fort 2 svarte. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Artig å leke seg litt. Jeg vil det jeg å, men må jo nesten få skyssen til å funke 100% først synes jeg. Kjedelig å ødelegge mer enn nødvendig. Så neste år, eller i vinter. Da er det dags.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå