Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sitter det S38 i den Warsteiner-dekoerte E30n?

Så mAZE, du har kjøpt deg turbobørse av beste slag? :D

var M5 motor fra E34 i den men han viste ikke hvem av dem :wink:

Han sa det var en 3,5 liter i den så det kan nok ikke være fra E34 må nok skuffe han å si det er fra E28 M5 den motoren stammer mest trolig fra.

Og forresten så spinner jeg også noen ganger. hehehe :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var M5 motor fra E34 i den men han viste ikke hvem av dem :wink:

Han sa det var en 3,5 liter i den så det kan nok ikke være fra E34 må nok skuffe han å si det er fra E28 M5 den motoren stammer mest trolig fra.

Og forresten så spinner jeg også noen ganger. hehehe :P:P

han sa til meg det var fra E34, men han kjøpte nok bilen bare får og kjøre hardt ikke får at han liker BMW tror jeg.

hehe skal vel brukes selv om den er så pen ja :wink: men vart jo et bra treff da så må få til et slik treff før snøen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sitter en gammel E28 M5 motor på 3,5L i den E30'¨n.. Det ser jo alle som har sett motoren...

Her er ett bilde jeg tok av den når jeg vurderte å handle den:

zevy8rpbb4y8na7sb30e.jpg

Ikke akkurat vanskelig å se at dette ikke er en E34 3,6L...

Og motoren har 286hk.

Dessverre har jeg hørt mye dritt om bilen. Selve bilen er ok den, men motoren har dessverre fått gjennomgå en god del. Ble da anbefalt å ikke handle den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste slag? vel. hehe.. Vet ikke det da. :D Men ja, har da blitt ei turbovogn, som dessverre ikke funker helt bra enda. Men burde bli bra iløpet av vinteren.

Og en ting til Oddis: Warsteiner?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du får passe på luggen Halvor så den ikke forsvinner helt bakover. Men lurer på hva det er med folk å tro at jeg bare kjører pent og ikke leker med bilen a? hehe

Jeg jobba jo overtid da CAAAAAAAAAARL =P

Men ja. Grunnen til at jeg tror du KUN kjører pent er fordi bilen din er 170% strøken. Men såklart. Herjer man litt med måte og ikke kjører gris absolutt hele tia så går det vel kanskje greit ? =) Bilen til Kenneth, asså "jegerbilen" er et greit eksempel på åssen en fulltidsherje bil blir. Samme med den svarte 318en som var der og slædda noen runder =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å leke seg litt. Jeg vil det jeg å, men må jo nesten få skyssen til å funke 100% først synes jeg. Kjedelig å ødelegge mer enn nødvendig. Så neste år, eller i vinter. Da er det dags.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...