Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Etter ønske av Stramvaier, kontakt han for nærmere info ang kjøring til våler i helga.. :)

(Skrevet det samme i det første innlegget her...)

God tur gutta, svikter jeg vettu.. hehe. Tar meg heller en tur til Kristiansand jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er avreise tidspunk bestemt. vi kjører fra Hydro ved CC gjøvik kl 08,00 lørdags morgen. alle som skal være bes om å møte opp i god tid. er det interrese fra hamar folket om å slå følge med oss så kjører vi innom vikingskipet for å kjøre sammen videre. Ville vært fint om alle som skal være med eller henge seg på underveis kontakter meg eller noe på pm eller mail så jeg vet hvor vi eventuelt må stoppe opp litt. så vi ikke kjører fra noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stramveier: jo vi kjenner vel kansje igjen bilene hehe:)

men kor lang tid bruker dere opp da? ifra gjøvik til elverum?

er vel innsjekking ifra 8-09.30?

ja, var det jeg også tenkte på, man rekker vel ikke innsjekkinga hvis man reiser 08:00 fra gjøvik.. Tar vel litt over en time inn vel? Eller?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følge gulesider bruker vi 1 time og 11 min til Elverum og 1 time og 34 min fra til våler.

Etter det jeg vet så er det ingen fra Gjøvik som trenger å rekke førermøte. derfor har vi da sakt vi ikke trenger å reise så sykt tidlig. skal man ikke kjøre på banen kan man jo sjekke inn når man vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...