mAZE Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Etter ønske av Stramvaier, kontakt han for nærmere info ang kjøring til våler i helga.. (Skrevet det samme i det første innlegget her...) God tur gutta, svikter jeg vettu.. hehe. Tar meg heller en tur til Kristiansand jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 ok. da får vi se:) burde ha nicket sitt her på bilen eg skal lage til min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Dette var kanskje inntresangt!! Vi kommer igjennom gjøvik på lørdags morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Bare å komme innom å slenge med oss videre, det e rbare morsomt. Boost:trodde bilen var så lett å kjenne igjen at jeg ikke trenger navne mitt på den. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Da er avreise tidspunk bestemt. vi kjører fra Hydro ved CC gjøvik kl 08,00 lørdags morgen. alle som skal være bes om å møte opp i god tid. er det interrese fra hamar folket om å slå følge med oss så kjører vi innom vikingskipet for å kjøre sammen videre. Ville vært fint om alle som skal være med eller henge seg på underveis kontakter meg eller noe på pm eller mail så jeg vet hvor vi eventuelt må stoppe opp litt. så vi ikke kjører fra noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Tom Erik snakka på å ta følge med dere fra Gjøvik. Regner med han ser tråden her og tar kontakt med deg Jeg sitter på med han nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Mange som vil være med ser jeg, gjenstår å se hvor mange som faktisk blir med da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Det er greit haug. be han ta kontakt med meg du så kommer vi innom et ste då møter dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 stramveier: jo vi kjenner vel kansje igjen bilene hehe:) men kor lang tid bruker dere opp da? ifra gjøvik til elverum? er vel innsjekking ifra 8-09.30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 stramveier: jo vi kjenner vel kansje igjen bilene hehe:)men kor lang tid bruker dere opp da? ifra gjøvik til elverum? er vel innsjekking ifra 8-09.30? ja, var det jeg også tenkte på, man rekker vel ikke innsjekkinga hvis man reiser 08:00 fra gjøvik.. Tar vel litt over en time inn vel? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Følge gulesider bruker vi 1 time og 11 min til Elverum og 1 time og 34 min fra til våler. Etter det jeg vet så er det ingen fra Gjøvik som trenger å rekke førermøte. derfor har vi da sakt vi ikke trenger å reise så sykt tidlig. skal man ikke kjøre på banen kan man jo sjekke inn når man vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 mente det tok rundt en time til elverum jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 det kan det fort hende det gjør ja Carl. og da har vi enda bedre tid. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 ja like greit og ha god tid mulig jeg er heldig og får deler i mårra så kansje du slipper og låne bort baksetet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Hehe ja får du det er det jo bra. huff har en helt sinnsykt vaskejobb i morgen ass. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå