Stramvaier Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Takker for det folkens. treffe var helt konge i år synes jeg. tatt seg opp noe veldig
vetu03 Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Grattulerer ja, det var en vel fortjent 1plass... Rå lekker bil!
carlhaakon Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 ja var ikke dårlig treff nei, faen og moro driftinga var
Stramvaier Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Takk for det Vetu. Gratulere du også. Ja alternativ sprvalg var utrolig morsomt. dette må de forsette med
vetu03 Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Takk skal du ha!!! Ja, alternativ sporvalg var døds gøy! Var en del som stod der¨å så på virket det som. Så det syntes jeg de bør fortsette med... Noen som hvet hva som var under panseret på den svarte e30 med turbo som kjørte driftinga? Så ut som den gikk bra... Hadde hvertfall dreis på driftinga.
Stramvaier Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Det var en 325 motor med sprut og turbo
vetu03 Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Okey, m20 eller m50? Han kjørte som en helt ja..
Stramvaier Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 var vel m20 om jeg ikke tar helt feil nå
Stjernstedt Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Grattis med premie Hørtes ut som et bra treff, synd jeg ikke fikk muligheten til å komme.. Har det blitt opprettet en bildetråd fra treffet?
Stramvaier Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Grattis med premie Hørtes ut som et bra treff, synd jeg ikke fikk muligheten til å komme.. Har det blitt opprettet en bildetråd fra treffet? Tusen takk for det
mAZE Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 Ja er det ikke typisk.. Når jeg ikke får vært mer blir det ett kongetreff. jaja, shit au. Får håpe det blir bra neste år også da. Og at det klaffer med alt det andre jeg holder på med. Ble jo en bedrøvelig helg for våres del. Fikk motor havari i første omgang på lørdag nedi Kristiansand. Og ble da ikke noe mer kjøring. Er det ikke typisk. Så ble jo en lang tur for så lite. Men men, slikt kan en ikke forutse dessverre. Og Stramvaier, grattis med pokal a gitt. Synes den var velfortjent ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå