336mik Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Den svarte e30 med turbo en simen e30 her på forumet sin. Ligger vel en liten tråd om den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Den svarte e30 med turbo en simen e30 her på forumet sin.Ligger vel en liten tråd om den. aha så ut som den gikk bra, kjørte du på bane egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Jeg kjørte på bane ja,525ix touring.(søndag). Passasjer i den nye bilen(orange e30)til din bils forrige eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Tusen takk for det Maze. synd det ikke gikk veien deres i kristiansand da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Jeg kjørte på bane ja,525ix touring.(søndag).Passasjer i den nye bilen(orange e30)til din bils forrige eier. ¨åja stemmer, da så du sikkert meg da? sto og snakka litt med han på lørdagen. går den bra den nye bilen hans da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Den nye bilen hans går bra den ja.Oppfører seg ganske bra på bana også,så bare han får flere runder på bana,så skal den kunne gå ganske fort vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Den nye bilen hans går bra den ja.Oppfører seg ganske bra på bana også,så bare han får flere runder på bana,så skal den kunne gå ganske fort vil jeg tro. ja så ut som den gikk greit, hadde egentlig planer om og kjøre selv i helga men fikk ikke dela mine før i dag så da får vi ta det neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Er det noe interesse for ett rask besluttet treff i morra tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Torsdag passer bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 bedre med torsdag kansje ja men kommer i mårra også jeg vis noen er interisert, bare da uten bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Jeg kan bli med i morgen men torsdag kan ikke jeg desverre. og neste uker reiser bilen på vinterlagring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Vi får se den ann til litt utpå i morra da. Så følg med her hva som blir bestemt.. Du får vente en uke til med vinterlagring Stramvaier. Kommer ikke noe snø enda. Så kan vi ta treffet neste uke istedenfor, så det ikke blir så brått på folket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Da blir det nok E28 på med gitt Maze. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Pøh.. Det er for tidlig vettu.. Men tviler vel litt på at det blir noe i dag, responsen er litt vel tam synes jeg. ?? Så kanskje neste onsdag eller torsdag er ett bedre alternativ da ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 hadde da ikke hatt noe i mot treff i dag jeg, men går fint neste uke også får min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå