Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har tid og stund kan jo alltids ta ett lite treff. Om jeg rekker det vet jeg ikke. Men får se hva jeg får til..

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det ble et lite treff i går . 5 stk møtte opp så det ble et helt greit lite treff ;)

5 stk pluss en til fots :P men vi kunne jo finni på noe uten bil også da, var jo koslig på kebaben etter du dro også selv om jeg ikke var det så lenge :wink:

Skrevet

Nå vet jeg at det er mange her som ikke har biler som brukes om vinter`n,men hva med et isbanetreff en eller annen gang til vinter`n(hvis det blir noen isbaner da).

Folk har vel en bil å komme med,som nødvenndigvis ikke er en bmw,men som alikevel kan brukes på isbane,evt sitte på med noen som bruker bilene sine.

Vet ihvertfall med meg selv,og kan vel prate for oddis også,at dersom det blir isbane i nærheten,så er det nok fare for at du kan finne oss begge der.

Har jo et par bmw`er som jeg har planer om å bruke på isen til vinter`n så.

Skrevet

hadde vert tøft og fått til noen slikt ja, men hadde vert moro og fått til et møte med alle Bmw folka rundt om i distriktet, da kunne vi jo diskutert det da og tatt en pizza eller noe :wink:

Skrevet

Isbanetreff er ingen dum ide. Først må det jo komme litt is da, så ser vi hva vi får til. :)

Kebab er jeg alltid med på ihvertfall. Snadder det da. Var å spiste det på mandag jeg. Tar gjerne en gang neste uke og uka etter det. :D

Skrevet

Bor på Lena jeg vettu, så da gidder jeg ikke dra helt til Gjøvik får å handle meg bab...

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...