Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er utrolig dumt hvis "vi" i BMW miljøet her i Hedmark og Oppland skal gå å snakke dritt til hverandre, det er bare bortkasta tid! BMWCCN og bimmers er overlapping, styremedlemmer eller ikke. Klart det vil være en aldersforskjell (og interesseforskjell), men slik er det bare.

Men en ting er sikkert, og dette kan jeg garantere: Det finnes et GIGANTISK BMW miljø i Hedmark og Oppland. Jeg har titt og ofte vært til folk i nærområdet og handla deler, og kommer over folk som jeg aldri har møtt før plutselig har helverste BMW prosjekter stående i garasjen som man omtrent får hakaslepp av. Mange av dem har aldri vært på BMW treff heller... Og han siste jeg var til var det totalforbud mot å ta bilder hos! Og tro meg, den bilen kommer til å sparke noe hensynsløst da den slippes på veien om noen år. Her snakker vi innovativt E30 prosjekt deluxe! Men min munn er lukket med syv seil og alt det der... det måtte jeg love han :P

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hehe. Nei det mener du vel. Men sånn det blir det gitt, må flytte på seg for å få den jobben man vil ha så da er det ikke noe annet valg. hehe

Hvor ender du opp nå a?

Skrevet
Hehe. Nei det mener du vel. Men sånn det blir det gitt, må flytte på seg for å få den jobben man vil ha så da er det ikke noe annet valg. hehe

Hvor ender du opp nå a?

Nå ender jeg opp i Mjøndalen, noen få min på utsiden av Drammen. Så det blir ikke så altfor langt unna.

Men en annen hyggelig beskjed jeg kan komme med nå er at Bilen min skal stilles ut på Gatebil messen på Lillestrøm i mars ;)

Skrevet

Sorry Off topic, men ettersom det er hedmarks-tråd.

Er det noen som har en garasje bilen min kan stå ut vinteren?

Var ikke så "vintervennlig" som jeg hadde håpet på.

Alt av interesse, men aller aller aller helst i HAMAR området ;)

pm meg :)

Skrevet
Sorry Off topic, men ettersom det er hedmarks-tråd.

Er det noen som har en garasje bilen min kan stå ut vinteren?

Var ikke så "vintervennlig" som jeg hadde håpet på.

Alt av interesse, men aller aller aller helst i HAMAR området ;)

pm meg :)

Her kan du få skrive hva du vil. så det er ikke noe problem. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...