mAZE Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Hehe, en liten brøler fra min side. Men, vi som bruker å være der skjønte det visst allikevel. hehe.. Skal skrive rett neste gang. Da blir det vel kanskje pils da. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Ja neste gang er siste sjangsen din MAZE, du har bare en igjen nå ass. hehe. Neste gang blir det Pizza, Bilfilmer og masse øl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 den jeg helt med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Ja neste gang er siste sjangsen din MAZE, du har bare en igjen nå ass. hehe.Neste gang blir det Pizza, Bilfilmer og masse øl Sier han som skal stikke fra oss.. Men ja, er med å øl ja.. Filmen min blir levert til trykking nå neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Hehe ja jeg må nok desverre stikke fra dere. men dere blir nok ikke kvitt meg for jeg kommer nok stadig tilbake. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 Ja det burde du da jaggu gjøre. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Ja det burde du da jaggu gjøre. hehe.. ÅÅ er du så glad i meg?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Hehe, å ja du vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Grisegutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Ja, kanskje vi skulle tatt en kebab og avtalt noe øl? Når i denne uka passer det for folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 hmm vis vi skal ha med øl må det bli fredag vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Hehe, joa. Men vi kan jo ta kebaben en dag, og så avtale hvilken dag vi skal ta ølet. Tenkte jeg da.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 ja det går jo ann samme får meg hvilken dag. så da får folket si når det passer og ikke passer får dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Litt usikker denne uka, kanskje jeg kan få til noe på onsdag men er litt usikker enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Onsdag passer fint for meg også evt. Da skal frua ha en slik sammenkost med noen andre damer her. Så kan være greit å komme seg bort en tur da ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå