Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Mye gode forslag her, men problemet er vel at ikek stort skjer, hehe. Er vi på Gjøvik siden som er mest aktive ja. Pleier jo å være flest av fra gjøvik på treff selv om treffet er på Hedemarken så dere på Hedemarken må nok ta dere litt mere sammen gitt. hehe

Men et treff på Lillehammer hadde vel også ikke vært så dumt en gang kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er rart det er så få fra Hamar distriktet, for det er innmari mange som kjører Bmw, men de er sikkert ikke på bimmers. Men hadde vært artig med et treff igjen så jeg får sett bilene deres igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel 2 stk på hamar jeg vet er medlem her men han ene har ikke vært her snart på et år så tror ikke de får det med seg.. men er jo bare og starte slik sms sendinger da.. be alle sende det videre til de de kjenner med bmw ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillehammer ja... Det burde vi få til når vi sparker igang igjen noen ute treff snart. Høres interessant ut. :D

Og si ifra til meg også da, når en av dere vil ha kebab. Har jo telefon jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent til det blir bart ute da. Jeg har bestilt meg coilovers og litt nå, og er ivrig på treff så fort det blir mindre snø ute.

Men ang åssen man skal få med folk. For det første, om du har BMW og er interessert i biler, så burde det være obligatorisk å være medlem på bimmers.no. Er jo masse aktivitet her i forhold til mange andre forumer. For det andre, det med å sende SMS (jungeltelegraf) fungerer ofte ganske bra.

Siste året jeg kjørte moped hadde vi et treff på høsten (2006) Hvor det ble planlagt på mopedportalen. Folk sendte sms og det kom usaklig mange. Først var vi samla et par stk på statoil mjøsstranda. I frykt for purken cruisa vi litt rundt og det bare hang på fler og fler. Når vi tilslutt endte opp på toten, (først på Lena, så Kraby også Skreia tilslutt) :P Så var vi sikkert 50-60mopeder. I tillegg dukka det opp et par 125, en crosser og en burnende subaru. DET var moro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar Hamar først ja. Og jeg har jo heller ingen bil, som passer på ett bmwtreff ihvertfall.. :) , så jeg må jo også få sitte på evt.

Forandrer litt i første tråden igjen jeg.

Å tidlig Terje? ehh.. Det er da jaggu meg snart april. Få dratt ut den gamle m3'n din og få brukt den litt. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...