Stramvaier Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Mye gode forslag her, men problemet er vel at ikek stort skjer, hehe. Er vi på Gjøvik siden som er mest aktive ja. Pleier jo å være flest av fra gjøvik på treff selv om treffet er på Hedemarken så dere på Hedemarken må nok ta dere litt mere sammen gitt. hehe Men et treff på Lillehammer hadde vel også ikke vært så dumt en gang kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 bare det kommer BMW folk så går det jo ann sorry terje skal mase på deg neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Det er flott. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 er ett fett for meg om det er på hamar gjøvik eller lillehammer da jeg bor i moelv så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Det er rart det er så få fra Hamar distriktet, for det er innmari mange som kjører Bmw, men de er sikkert ikke på bimmers. Men hadde vært artig med et treff igjen så jeg får sett bilene deres igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 er vel 2 stk på hamar jeg vet er medlem her men han ene har ikke vært her snart på et år så tror ikke de får det med seg.. men er jo bare og starte slik sms sendinger da.. be alle sende det videre til de de kjenner med bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Lillehammer ja... Det burde vi få til når vi sparker igang igjen noen ute treff snart. Høres interessant ut. Og si ifra til meg også da, når en av dere vil ha kebab. Har jo telefon jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 hvor på lillehammer er det da evnt plass?? strandtorget? lett tilgang til statoil og mac donalds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 jeg og Sanmiguel møter opp om det blir i hamar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 hvorfor ikke bare ta et treff i Hamar da maze? er jo lenge siden vi var der sist. så kan de med vinterparkerte biler fra gjøvik sitte på med meg om dere vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Ja det er jo en mulighet det. Er jo fint vær om dagen så. Vet ikke hvilken dag vi skal ta jeg? Ang på Lillehammer, så er nok Stortorget alternativet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Så dere skal lissom begynne allerede nå ja. Snufs. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 da får folk si hvilken dag som passer da så vi får med flest mulig Hamar først da maze? du skal jo være med selv om det er får kaldt får M3en terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Bare vent til det blir bart ute da. Jeg har bestilt meg coilovers og litt nå, og er ivrig på treff så fort det blir mindre snø ute. Men ang åssen man skal få med folk. For det første, om du har BMW og er interessert i biler, så burde det være obligatorisk å være medlem på bimmers.no. Er jo masse aktivitet her i forhold til mange andre forumer. For det andre, det med å sende SMS (jungeltelegraf) fungerer ofte ganske bra. Siste året jeg kjørte moped hadde vi et treff på høsten (2006) Hvor det ble planlagt på mopedportalen. Folk sendte sms og det kom usaklig mange. Først var vi samla et par stk på statoil mjøsstranda. I frykt for purken cruisa vi litt rundt og det bare hang på fler og fler. Når vi tilslutt endte opp på toten, (først på Lena, så Kraby også Skreia tilslutt) Så var vi sikkert 50-60mopeder. I tillegg dukka det opp et par 125, en crosser og en burnende subaru. DET var moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Vi tar Hamar først ja. Og jeg har jo heller ingen bil, som passer på ett bmwtreff ihvertfall.. , så jeg må jo også få sitte på evt. Forandrer litt i første tråden igjen jeg. Å tidlig Terje? ehh.. Det er da jaggu meg snart april. Få dratt ut den gamle m3'n din og få brukt den litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå